Assassin's Creed till pc försenat

Medlem
Skrivet av Mykee:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Nolite:

Detta är ju ett gjutet xbox-spel. Trodde knappt att någon tänkte köpa det till PC

Eller vänta nu.. köpa det till PC? Kanske något som Ubi gjort med flit för att inte alla piratande kids tankat ner spelet till PC innan de köpt det till konsol!

Sluta dissa pc, om folk vill köra det på pc ska dom få göra det utan att några konsolkramare ska komma och säga att det endast bör spelas på konsol. Jag tänker då köpa det till pc.

Hah, efter allt bashande vi konsolkramare fått om att alla FPS är laxeringsmedel på konsol så kan vi väl få se ner lite på er nu när det gäller ett helmysigt tredjepersons spel?

Edit: Typo ><

Det är då man drar ur sin wired xbox360 kontroller och pluggar in den i sin PC (iof är det alltid kopplat till min dator för har ju wireless till 360n)
Kommer nog spela det på PC om det är en bra version och inte nå portnings skit.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av Bazil:

Tur att jag tänker köpa den till xbox då

samma här

Medlem

får väl nöja sig med crysis och orange box ett tag till sen då, hoppas bara crysis tar längre tid än bioshock som jag körde igenom ppå 3 dagar


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Inaktiv

MEN JÄVLA SKIT!!!! asså jag som skulle nörda mig framför detta härliga lir

Medlem

Lite synd, men om de behöver mer tid så är jag inte den som säger emot.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Hellre en försening i handen än 10 patchar i skogen.

Word.

För att inte bidra med något konstruktivt i konsol-vs-pc-diskussionen: Alla spel är mer eller mindre ospelbara på konsol. Pc ftw! (Hoppas att alla förstår att jag inte är seriös, annars ska ni skämmas)

Medlem

bra.. då skiter jag o skaffa rubler pad i år då...

Inaktiv
Skrivet av Heya:

Alltså, Novemberlistan med spel som var så sjukt lång från början början sina.. Nån som tror Crysis kommer hålla sitt Novemberdatum?

njae, dom sköt ju upp demot 1 månad, så vem vet

Skrivet av redmac:

plånboken jublar jag gråter, men det blir säkert bra, finns andra spel att sätta sina tänder i.

Japp då slipper man gömma pengarna från sig själv


signatur
Medlem

Detta är bra i sig, för då vet man att det inte blir en dålig Konvertering utan att dom arbetar bra med det. sweet potatoes!

12
Skriv svar