Nytt Command & Conquer-FPS i görningen?
Renegade var kul, visst jag är riktigt fanboy av CnC, men tycker Renegade var roligt och lite kul att de gick ifrån rts en stund. kan man hoppas på Renegade 2 i Crysis/Cryengine2 motorn? isf säger jag mumma!
i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO
ingen nyhet för mig, har vetat det i någon månad nu.
Får jag ta på dig? Du är min nya idol.
Varför är jag din idol? sa bara att jag visste detta innan det stog på FZ.
En nackdel med nya C&C spel för mig är att jag måste köpa spelen även ifall dom är kassa, dock tror jag detta kommer bli värt pengarna. Har dubblet av Tiberian Sun och Renegade. Glömde berätta varför jag måste köpa nya C&C spel... är C&C nörd, har Tiberian Sun musmatta, TFD affisch och GDI keps.
Förresten: C&C="Command & Conquer" - C&C="Command & Crysis"
Varför är jag din idol? sa bara att jag visste detta innan det stog på FZ.
En nackdel med nya C&C spel för mig är att jag måste köpa spelen även ifall dom är kassa, dock tror jag detta kommer bli värt pengarna. Har dubblet av Tiberian Sun och Renegade. Glömde berätta varför jag måste köpa nya C&C spel... är C&C nörd, har Tiberian Sun musmatta, TFD affisch och GDI keps.
Förresten: C&C="Command & Conquer" - C&C="Command & Crysis"
Sådana kommentarer anses ofta vara snobbiga, som om du berättar för världen att du är bättre än dem för att du visste om det innan det postades. Därför anser nog folket här att du är snobbig, därav hans sarkastiska kommentar.
Efter att ha spelat C&C3 tvivlar jag på EAs förmåga att göra ett bra sp spel.
Hört talas om Medal of Honor: Airborne? Du kanske har sett någon annons här på sajten? Det är också utvecklat av EALA. Och med CryENGINE 2 som numera är licenserat till dem så lär nog C&CX se jävligt fint ut.