Din bäste brevvän

Inaktiv
Din bäste brevvän

Alltså säg att du äger en PS3, 360, Wii och sitter framför datorn. Det händer. Plötsligt så plingar det till i inkorgen och du ser att det är ett nyhetsbrev från ovan nämnda konsol. Ditt kognetiva tankeschema går ju direkt "åh skräppost" och du slänger reflexmässigt brevet utan att läsa det. Borde det inte vara "Woho nyheter som jag får ingenstans förutom här, plus bonusjox och specialerbjudanden?" Hela mottagandet av konsumenterna blir bara mer och mer opersonligt och värdelöst i takt med att industrin vuxer. Fansen får ta hand om sig själva istället och företagen tittar bara efter pengarna. Insikten slog mig extra hårt när jag nu upptäckte att det svenskättade och livliga Nintendo-forumet gått i graven. Som om inte gapet mellan Nintendo och fansen var tillräckligt stort. Vad i all världen hände med saker som Nintendo Power?

#blogg

Inaktiv
Din bäste brevvän

Ja, det är rätt trist att de är så kassa de där nyhetsbreven.
Man får ju aldrig reda på något först genom dem. Det är ju typ månadsgamla nyheter som tas upp...

1
Skriv svar