Nya Nvidia-drivare för Vista

Medlem
Nya Nvidia-drivare för Vista

hoppas att detta hjälper mot att World in Conflict demot bara hänger sig

update: det gjorde de. precis i rättan tid inför fredagen

ptr
Medlem

tycker bioshock flyter på hur bra som helst på de tidigare drivrutinerna, men ska bli intressant och se vad som händer med Crysis

Medlem

signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

vart fan är nya drivisar för Geforce GO korten? =( sitter med Geforce Go 8600 GT, men jag ser då ingen ny drivis =(


signatur

Bara gör det.

Medlem

är det Vista eller XP Groggo?


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Vista


signatur

Bara gör det.

Medlem

det står att Vista Drivern stödjer 8600 GT men står ingeting om GO och om jag söker på Nvidias hemsida så hittar jag inte ens ett GO kort med namn 8600. Eller är det denna 8600M GT : http://www.nvidia.com/object/geforce_8600M.html


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Vackert, blir att testa när jag kommer hem!

Medlem

int flöt crysis på nå bättre för att man installerade dendär inte

Medlem

ni som har GO kort för köra med moddade drivers, nVidia släpper aldrig till gokort typ xD

www.laptopvideo2go.com

Medlem
Skrivet av Katana:

int flöt crysis på nå bättre för att man installerade dendär inte

Nä, och ändå så är de det som är själva poängen med denna version :\ Jag antar att de enda sättet att få de att flyta på high är att uppgradera datorn för 10000kr

Medlem

Jag tycker att explosionerna blev lite snyggare i Crysis i alla fall. I Bioshock såg jag ingen skillnad.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

hoppas dem skyndar sig med Xtreme-G och laptopvideo2go versionerna


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Katana:

int flöt crysis på nå bättre för att man installerade dendär inte

Nä, och ändå så är de det som är själva poängen med denna version :\ Jag antar att de enda sättet att få de att flyta på high är att uppgradera datorn för 10000kr

mhm, dvs att köpa ytterligare ett 8800GTX och ett mobo som pallar SLI

ptr
Medlem

hur kan ni alla spela crysis? beta eller?

Medlem
Skrivet av ptr:

hur kan ni alla spela crysis? beta eller?

beta såklart, batch släpptes för två dagar sedan. Dock är betan VÄLDIGT o optimerad och VÄLDIGT buggig, men det får man ta då det är en BETA.

Hoppas en patch snart som förbättrar prestandan när post prossesing är igång, det är dne som är den stora boven i dramat enligt många.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar