Time Crisis 4 filmat

Robot
Medlem
Time Crisis 4 filmat

tror man är en terminator...springer in med kniven sådär..och överlever , men det verkade hyffsat coolt ändå

Medlem

störande att han säger machine gun, shotgun varje gång man byter vapen.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

störande att han säger machine gun, shotgun varje gång man byter vapen.

Håller med. Såg inte så skoj ut heller.

Inaktiv

liiiite stelt

Medlem

Såg faktiskt helt fruktansvärt ut. De skulle hållt sig till det föregående konceptet.

Medlem

Såg ut som ett tidigt PS2 spel, otroligt fult, det är nog dags för spelutvecklarna och ta sig i kragen och börja producera spel till PS3 som verkligen förtjänar epitetet "next gen".


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

ser riktigt tråkigt ut...

Medlem

Såg riktigt värdelöst ut ju..

Edit: Gameplayet då...grafiken är väl iofs också bajs, men det hade man kunnat leva med om det varit ett nice spel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Medlem

Ugh. att sikta med pistol är ju själva grejen med Time crisis, men att gå är så sjukt jobbigt då kontrollern är Pistol. Kommer ihåg på Dino Stalker, där man fick gå och sikta själv, fick fan ont i tummen mot slutet.


signatur

Videomupp

Medlem

det ser verkligen ortoligt tråkigt och dåligt ut. Bara rösten som säger vilket vapen man använder är ju katastrof. Undrar om utvecklarna är nöjda..

Medlem

förresten , se på spelarens liv när han springer in med kniv. Han blir ju inte ens skadad!

Medlem

hahaha säger bara lol XD

Medlem

Men herregud, va fan tänker dom med o.o

Medlem

Tror jag fortsätter lägga mina tior på Time Crisis 2, som fortfarande är bäst i serien.

1
Skriv svar