Releasedatum för Neverwinter Nights 2-expansion

Robot
QRT
Medlem
Releasedatum för Neverwinter Nights 2-expansion

Hört bra saker om denna exp. Håller på att klara nwn2 så det passar bra.

Vila i frid

Vore guld värt för mig personligen om detta kommer i slutet av månaden! Ser verkligen fram emot det.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Fan, ser fram emot detta. Jag måste vara en av få som verkligen älskade NWN2s kampanj.

Medlem
Skrivet av His Dudeness:

Fan, ser fram emot detta. Jag måste vara en av få som verkligen älskade NWN2s kampanj.

Nejdå, du är inte ensam! Den var inte i klass med Baldurs Gate serien, men klart bästa på år och dar!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Hmm.. undrar om de lagt till lite femininitet hos kvinnoansiktena och kropparna i karaktärsgeneratorn.

För att inte bara posta en flejm; av egen erfarenhet med de tidigare spelen, så har jag lagt märke till att expansionerna ofta håller högre klass. Möjligen pga. att utvecklarna lärt sig alla funktioner som spelmotorn kan erbjuda. Fantasin får flöda friare.

Ska bli trevligt att testa.

Medlem

Bara sopa bort dammet på spelet igen då och lira orginalet så man har en rikigt hjälte lagom till releasen

Medlem

Hmm..... ska se om jag har några gamla savegames liggande. Hoppas det

Inaktiv

Äntligen! Har längtat som fan för MoTB

Medlem
Skrivet av wobbler:

Äntligen! Har längtat som fan för MoTB

Samma här.

Kom igen nu Atari och pynta för en expansion till expansionen.

Medlem

det ser riktigt grymt ut

Inaktiv
Skrivet av voicu:

Bara sopa bort dammet på spelet igen då och lira orginalet så man har en rikigt hjälte lagom till releasen

Hehe precis vad jag har en riktig jädra hjälte som väntar på att komma och slice and dica alla i Expansionen

1
Skriv svar