Diablo 3 har fått ett releasedatum!

Medlem
Diablo 3 har fått ett releasedatum!

Blizzard är ett spelföretag som aldrig har misslyckats. Blizzard tar god tid på sig för att utveckla och finslipa sina spel. Därför är det känt att Blizzard inte ger ut något releasedatum på sina spel förränn dem är helt säkra på att datumet inte kommer att flyttas fram på grund av något hinder.

Vi har sedan några månader tillbaka fått bekräftat att Diablo 3 är under utveckling. Men nu visar det sig att Blizzard har arbetat med Diablo 3 under en lång tid innan vi fick veta om spelet, och att spelet håller på att finslipas just nu. På deras hemsida har dem äntligen bestämt sig för ett releasedatum. Spelet kommer att släppas 09/09/2009!

Releasedatumet har presenterats i en video av "lead designern" Jay Wilson här.

/Walt

#blogg


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Diablo 3 har fått ett releasedatum!

April April jag dumma sill:)
Du fick releasen från den skumma svensken som snackade om massa runor va?:P


signatur

Wai

Medlem

Jag gick faktiskt inte på det. Det verkade ganska realistiskt, men innan jag klickade på länken tänkte jag: "Näe, säkert ett aprilskämt"

Medlem
Skrivet av Godnoken:

April April jag dumma sill:)
Du fick releasen från den skumma svensken som snackade om massa runor va?:P

Näej, kom faktiskt på det själv. Eftersom de stora spelen/filmerna brukar ha premiär på liknande datum så tyckte jag att det såg lite mer realistiskt ut bara.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Den 1a april ska det ju vara. Kan inte börja rickrolla den 31:e. eftersom inlägget är skrivet den 31a blir detta ogiltligtförklarat.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Den 1a april ska det ju vara. Kan inte börja rickrolla den 31:e. eftersom inlägget är skrivet den 31a blir detta ogiltligtförklarat.

Jag skrev inlägget den 31 men publicerade den 1 april.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar