Call of Duty 4-betanycklar hos FZ!

Medlem

Hade inga problem. Skriva in nyckel, ladda ner och lirar järnet. Jäkligt kul, funkar bra med kontroll även om det inte är lika snabbt och exakt som tangentbord/mus.


signatur

I fart in your general direction

Inaktiv
Skrivet av q0rra:

Som sagt mitt Guld medlemskap gick ut den 1 september =( Sjukt dålig timing för mig iallafall :'(

Gör bara en ny användare, och ta anslut till Xbox Live så får du ju en månad gratis? Gjorde jag

Medlem
Skrivet av bjornhellgren:

Var tvungen och köpa ett guld medlemskap nu bara för den här betan. Tankas för fullt nu!

1,000,000 x Tack igen FZ för att ni gjorde att man slapp vänta ännu mer på eurogamers nyckel.

fick beta nyckeln från eurogamers nyss,3 dgr försent?,,,tack för bra service fz.

det är inte en europabeta som har realese nu,utan det är så att den blir tillgänglig även för oss svenskar idag,tex italienarna fick sina nycklar i förra veckan tror jag det var.....är precis samma beta som usa hade förtur till...

Medlem

Antar att man måste ha guldkonto?


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av q0rra:

Som sagt mitt Guld medlemskap gick ut den 1 september =( Sjukt dålig timing för mig iallafall :'(

Mitt gick typ ut för ett år sen, men det har automagiskt fortsatt dra pengar från mitt konto.

Stör mig på att de blir autogiro per automatik, känns inte riktigt lagligt på ngt sätt.


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Inaktiv

.... meeeeeen ni kanske borde skriva att det var till nån sån där konsol... besvikelse! nu har man ju en nykel i onödan.


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem
Skrivet av nkembo:

.... meeeeeen ni kanske borde skriva att det var till nån sån där konsol... besvikelse! nu har man ju en nykel i onödan.

Hänvisar till din avatar.

Inaktiv
Skrivet av Rave:

haha.. har tryckt på uppdatera i 15 minuter på hotmail nu Vill ju ha

Herregud, det är inte hotmailen, det är mailen på sidan! Du går in på din profil, trycker på meddelanden och sedan ligger ett brev där.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Rave:

haha.. har tryckt på uppdatera i 15 minuter på hotmail nu Vill ju ha

Herregud, det är inte hotmailen, det är mailen på sidan! Du går in på din profil, trycker på meddelanden och sedan ligger ett brev där.

Well, man fick ju det på BÅDA om man skall vara petig, Dvs det skickades ett mail och ett meddelande. Capich?


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Redaktör
Skrivet av nkembo:

.... meeeeeen ni kanske borde skriva att det var till nån sån där konsol... besvikelse! nu har man ju en nykel i onödan.

Det står i nyhetens underrubrik, fetstilat i nyhetens första stycke och underförstått i det andra. Står även två gånger i stort typsnitt på anmälningssidan...


signatur
Inaktiv

Jag har lirat betan sen i måndags då jag skaffa en nyckel från gamespot, bra att det komemr in lite mer svenskar

Om någon vill lira så adda min Gamertag: RoggeLito

Inaktiv

Jag fick just reda på att min xbox 360 kommer att vara borta länge ifrån mig, för att inte nämna en internetuppkoppling. Jag har därför en nyckel som jag inte kan använda, skicka ett PM om du vill ha den.

Medlem

jahopp.först blev man helt överlycklig så jag regga mig dirr.sen när jag läste lite närmare så såg jag"för xbox 360";(


signatur

<3

Medlem
Skrivet av mullet:
Skrivet av q0rra:

Som sagt mitt Guld medlemskap gick ut den 1 september =( Sjukt dålig timing för mig iallafall :'(

Mitt gick typ ut för ett år sen, men det har automagiskt fortsatt dra pengar från mitt konto.

Stör mig på att de blir autogiro per automatik, känns inte riktigt lagligt på ngt sätt.

Du lär ju kontakta MS istället för att gnälla om det på ett forum eller?


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Du lär ju kontakta MS istället för att gnälla om det på ett forum eller?

Vadå gnälla, nu får du väl ändå ge dig. Det var som ett svar till @q0rra som skrev att hans hade gått ut. Förstår inte hur det är möjligt då det inte verkar kunna gå ut.

Jag vill på intet sätt avsluta mitt live.


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem
Skrivet av mullet:
Skrivet av q0rra:

Som sagt mitt Guld medlemskap gick ut den 1 september =( Sjukt dålig timing för mig iallafall :'(

Mitt gick typ ut för ett år sen, men det har automagiskt fortsatt dra pengar från mitt konto.

Stör mig på att de blir autogiro per automatik, känns inte riktigt lagligt på ngt sätt.

om det fortfarande dras pengar från ditt betal-kort för xbox-live guld så ska du nog kontakta ms för att avsluta din prenumeration som fortfarande är aktiv.,man måste ringa till microsofts kundtjänst för det,allt enligt det avtal man acceptat...

Medlem
Skrivet av mullet:
Skrivet av Phosphor:

Du lär ju kontakta MS istället för att gnälla om det på ett forum eller?

Vadå gnälla, nu får du väl ändå ge dig. Det var som ett svar till @q0rra som skrev att hans hade gått ut. Förstår inte hur det är möjligt då det inte verkar kunna gå ut.

Jag vill på intet sätt avsluta mitt live.

äh,phosfor har ju rätt,du skriver ju att ditt xbox-live guld gick ut för ett år sedan och sedan skriver du att dom fortfarande drar pengar från ditt konto???hur ska du ha det igentligen...är det fortfarande aktivt och du vill att det ska vara så så klaga inte då,,,det går faktiskt att köpa en helårsprenumeration utan att behöva ange sitt "betal-kort" och när det gäller prenumerationer så är det som med allt annat dom fortsätter tills man meddelar annat till distributören,alternativt man inte kan betala längre

och lagligt är det till 120% du går ju liksom med på deras villkor för tjänsten innan den aktiveras.....

Medlem

Vilket grymt bra spel, det var sånt här action jag hade väntat mig av ETQW. Men nu gör det inte så mycket att ETQW suger, för det här spelet kommer jag sitta fast i månader på nätet!! Så kul har jag inte haft på länge med MP spel.

edit:Jag måste hålla med, tycker det är fel att MS fortsätter att dra pengar på kortet utan ens lov.. Får dem ens göra så??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Kanto:

Hmm.. någon mer som har problem att ladda ner eller?
Får något error:

Status code: 80153004

EDIT: Hittat felet!

NU lite pang pang!

vad var felet? jag får samma fel

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av Kanto:

Hmm.. någon mer som har problem att ladda ner eller?
Får något error:

Status code: 80153004

EDIT: Hittat felet!

NU lite pang pang!

vad var felet? jag får samma fel

räcker nog att du går in på marketplace,sedan väljer du account info nånting ska det stå,där inne hittar du download history,välj sedan cod4 beta och ladda ner,detta fungerar troligen endast om betakoden du slog in blev accepterad och du sedan tryckt på download (på beta sidan som du blev vidarebefodrad till efter du knappat in koden..)

Medlem

Vet någon hur länge betan gäller dock? Lirat sen måndags och är grymt nöjd med betan. Skitkewl ^_^ Detta blir köp!


signatur

Videomupp

Medlem

Bah, xbox. Ge oss PC-beta...

Medlem
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av Kanto:

Hmm.. någon mer som har problem att ladda ner eller?
Får något error:

Status code: 80153004

EDIT: Hittat felet!

NU lite pang pang!

vad var felet? jag får samma fel

räcker nog att du går in på marketplace,sedan väljer du account info nånting ska det stå,där inne hittar du download history,välj sedan cod4 beta och ladda ner,detta fungerar troligen endast om betakoden du slog in blev accepterad och du sedan tryckt på download (på beta sidan som du blev vidarebefodrad till efter du knappat in koden..)

Nja, koden betyder att du måste ha Guld Medlemskap.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Vilket grymt bra spel, det var sånt här action jag hade väntat mig av ETQW. Men nu gör det inte så mycket att ETQW suger, för det här spelet kommer jag sitta fast i månader på nätet!! Så kul har jag inte haft på länge med MP spel.

edit:Jag måste hålla med, tycker det är fel att MS fortsätter att dra pengar på kortet utan ens lov.. Får dem ens göra så??

men hallå!,lägg ner,,kolla upp fakta innan ni klagar på att ms drar pengar från era kort...
man går med på ett bindande avtal när man signar upp på xboxlive,detsamma gäller när du kopplar ditt kontokort till xboxlive,och det står klart och tydligt att det dras månadsvis eller tex årsvis om man väljer det,vill man att dom ska upphöra dra pengar från kortet så får man kontakta microsoft och nedgradera till xbox live silver som är gratis.,
vill man ha guld och inte betala med kort får man köpa tex ett månadskort i butik istället...

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av Kanto:

Hmm.. någon mer som har problem att ladda ner eller?
Får något error:

Status code: 80153004

EDIT: Hittat felet!

NU lite pang pang!

vad var felet? jag får samma fel

räcker nog att du går in på marketplace,sedan väljer du account info nånting ska det stå,där inne hittar du download history,välj sedan cod4 beta och ladda ner,detta fungerar troligen endast om betakoden du slog in blev accepterad och du sedan tryckt på download (på beta sidan som du blev vidarebefodrad till efter du knappat in koden..)

Nja, koden betyder att du måste ha Guld Medlemskap.

dåså,lätt ordnat då,bara och signa upp...men om ngn annan får problem så signa då upp för guld och följ dom stegen för att få åtkomst till betan då koden om jag har för mig rätt blir förbrukad och inte kan knappas in på nytt.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Vet någon hur länge betan gäller dock? Lirat sen måndags och är grymt nöjd med betan. Skitkewl ^_^ Detta blir köp!

hört rykten att det kan vara igång ända tills releasen,men som sagt bara ryckten än så länge...dom mkomemr ju testa rankingsystemet genom en bitvis stegring så det är nog minst ett par veckor till iaf,nästa höjning komemr kanske på fredag om vi har tur

Medlem

spelet var rätt ok ... men det blir lira på PC sen

Medlem

YES sitter på en nyckel nu, tackar FZ. nu gäller det att Xboxen kommer tebax ifrån tyskland, vilken dag som helst nu


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv

Tack.Tur jag och min pappa hade idag vi fick en nyckerl:).Tack så mycket.spelet är JÄTTE BRA.TACK TACK.

Inaktiv
Skrivet av spunkpowa:
Skrivet av q0rra:

Som sagt mitt Guld medlemskap gick ut den 1 september =( Sjukt dålig timing för mig iallafall :'(

Gör bara en ny användare, och ta anslut till Xbox Live så får du ju en månad gratis? Gjorde jag

Det fungerar ine längre för mig...:(

Skriv svar