Quake Wars-demo släppt

Medlem

Blir att testa då, men av det jag har sett så verkar det inte passa mig...

Inaktiv
Skrivet av LillePutt:

Bara jag som inte kan starta det? Blir helt svart, sen ser man ett cmd-fönster där det står massa saker...

Har samma problem, trist när det är ett demo som man har sett framemot under en längre tid :/

Medlem
Medlem

Tack för drivisarna :).

Inaktiv
Inaktiv

tackar! fint med en torrent också

Medlem

Tack för demot, nu vet jag att jag INTE kommer att köpa detta, var bland det sämsta jag spelat

Medlem

Kickass med Torrent, bra jobbat FZ!

Medlem

har spelat betan sen start och nu spelat demot, e faktiskt väldigt besviken på spelet, känns stelt, dåliga animationer, vapen som känns som vattenpistoler, ett aim som är ett skämt, är väll tänkt så men det är inte min smak av spel, folk kommer säkert ha kul med det, men jag kommer nog inte köpa detta.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

som man misstänkte då.. fan vilken besvikelse.. ska testa själv nu vf sen struntar jag i detta lir.

Inaktiv

Har spelat i typ en och en halv timme och får väll säga att jag är inte helt besviken. Det är ju bara en bana som följer med detta demot så jag ska inte säga varken bu eller bäh kanske. Gansk snyggt men lite besviken på ljudet på en del vapen kanske är jag, tror nog att det bli ett köp när detta kommer ut i butikerna för min del i alla fall.


signatur

Jag skriker på den röda gubben på övergångsstället tills den blir grön....AAARGH!!

Inaktiv

Vet nån hur man ändrar grafiken till bättre har gått in på option men det står inget där kan nån förklara hur man gör ?

Medlem

Så, någon skillnad från beta 1?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

Så, någon skillnad från beta 1?

jorå, fast vet inte riktigt hur pass stor skillnad det är jämfört med beta2 inte märkt nå större förändringar

Medlem

Tyckte inte om det! På tok för rörigt! Spelar hällre bf2 isåfall!

Medlem

Sämre än jag förväntat mig faktiskt, noll känsla överhuvudtaget...

Inaktiv

what the fuck.....FZ har blivit sämmmmre och sämmmre....
KÖSYSTEM?
ni är inte mycket bättre än FILEPLANET....

försökte tanka från gamespot med det gick bara i 10....
nästan så jag skulle stannat kvar där...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av redox:

Är det bara jag som har 1 fps på low settings? jag har en dualcore 2.4mzh 2gig ram och ett Geforce 7950GT...

Avinstallera VISTA?


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Inaktiv

Någon som vet hur man får igång spelet när man får följande fel rapport:

ERROR: The current video card / driver combination does not support the necessary features: GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture3D GL_ARB_texture_rectangle or GL_EXT_texture_rectangle GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_vertex_program GL_ARB_fragment_program GL_ARB_shader_objects GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_fragment_shader

Det konstiga är att jag har ett 8800 GTS 320MB och dom senaste drivrutinerna. Jag använder win xp

Medlem
Skrivet av MacCoy:

what the fuck.....FZ har blivit sämmmmre och sämmmre....
KÖSYSTEM?
ni är inte mycket bättre än FILEPLANET....

försökte tanka från gamespot med det gick bara i 10....
nästan så jag skulle stannat kvar där...

MacCoy, FZ har alltid haft det på det viset att bara ett visst antal personer kan ladda ner samtidigt. Och det är bra, hur gör du helst: Laddar ner spelet under 5 timmar med 20kb/s eller väntar i en halvtimme för att sedan ladda ner det på 10 minuter med 400kb/s?

Ganska ok demo, har inte en tillräckligt bra dator för att kunna njuta av hela upplevelsen men snart så ska jag skaffa nytt grafikkort, då kan jag testa igen och se om det är något bättre när det inte hackar något...

Medlem

Najs med en Torrent för en gångs skull.

Tycker att FZ borde ha det för alla nya filer över 500 MB de första fem dagarna efter att filen släpps, för att minimera server belastningen samt eventuell minska FZs bandbreddskostnader (om något sådant finns dvs).:up:


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av MacCoy:

what the fuck.....FZ har blivit sämmmmre och sämmmre....
KÖSYSTEM?
ni är inte mycket bättre än FILEPLANET....

försökte tanka från gamespot med det gick bara i 10....
nästan så jag skulle stannat kvar där...

Ojoj, kör torrent då.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av redox:

Är det bara jag som har 1 fps på low settings? jag har en dualcore 2.4mzh 2gig ram och ett Geforce 7950GT...

Innan var flera bildskärmar ett FPS problem så om du kör med mer än en. Det problemet hadde jag!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Redaktör
Skrivet av MacCoy:

what the fuck.....FZ har blivit sämmmmre och sämmmre....
KÖSYSTEM?
ni är inte mycket bättre än FILEPLANET....

försökte tanka från gamespot med det gick bara i 10....
nästan så jag skulle stannat kvar där...

Det står dig fritt att tanka varifrån du vill.

200 personer åt gången kan tanka från vårt filarkiv, detta för att de som tankar ska få skaplig fart. Blir det fler hamnar de i kö. Utan detta system skulle alla få låg fart - ett klart sämre alternativ för alla.

Om du tagit dig tid att läsa hela nyheten hade du sett att vi även erbjuder tankning via bittorrent. Och om du inte hade varit så jäkla ohyfsad skulle jag ha förklarat hur det funkar, men nu slipper du...


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av MacCoy:

what the fuck.....FZ har blivit sämmmmre och sämmmre....
KÖSYSTEM?
ni är inte mycket bättre än FILEPLANET....

försökte tanka från gamespot med det gick bara i 10....
nästan så jag skulle stannat kvar där...

Det står dig fritt att tanka varifrån du vill.

200 personer åt gången kan tanka från vårt filarkiv, detta för att de som tankar ska få skaplig fart. Blir det fler hamnar de i kö. Utan detta system skulle alla få låg fart - ett klart sämre alternativ för alla.

Om du tagit dig tid att läsa hela nyheten hade du sett att vi även erbjuder tankning via bittorrent. Och om du inte hade varit så jäkla ohyfsad skulle jag ha förklarat hur det funkar, men nu slipper du...

Haha, svar på tal


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Antikvitet
Skrivet av N3m35i5:

Najs med en Torrent för en gångs skull.

Tycker att FZ borde ha det för alla nya filer över 500 MB de första fem dagarna efter att filen släpps, för att minimera server belastningen samt eventuell minska FZs bandbreddskostnader (om något sådant finns dvs).:up:

ET:QW-demot är det första skarpa testet av vår nya torrent-lösning. Den kommer att byggas ut ytterligare framöver, men exakt hur många filer som kommer att ha torrent är osäkert. Det har mycket att göra med hur populär filen är, BitTorrent ger bra resultat först med mer populära filer.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av mixxor:

Tyckte inte om det! På tok för rörigt! Spelar hällre bf2 isåfall!

Tyckte jag också till en början. ge spelet tid. blir mycket roligare ju mer man lär sig lite mer avancerat än bf2 men mycket mycket roligare när man väl lärt sig det.

Inaktiv
Skrivet av Silverfish:
Skrivet av MacCoy:

what the fuck.....FZ har blivit sämmmmre och sämmmre....
KÖSYSTEM?
ni är inte mycket bättre än FILEPLANET....

försökte tanka från gamespot med det gick bara i 10....
nästan så jag skulle stannat kvar där...

MacCoy, FZ har alltid haft det på det viset att bara ett visst antal personer kan ladda ner samtidigt. Och det är bra, hur gör du helst: Laddar ner spelet under 5 timmar med 20kb/s eller väntar i en halvtimme för att sedan ladda ner det på 10 minuter med 400kb/s?

Ganska ok demo, har inte en tillräckligt bra dator för att kunna njuta av hela upplevelsen men snart så ska jag skaffa nytt grafikkort, då kan jag testa igen och se om det är något bättre när det inte hackar något...

Jag har aldrig sett kösystemet föräns NU...:evil:
altså betyder det att FZ har blivit sämre.
de kan ha upgraderat servern och så vidare...
men mer folk har börjat använda sig av FZ så det segar ned systemet....
alltså....imho så har det blivit sämre
så kom inte å säg att skiten smakar lakris...
det är fortfarade skit

på tal om grafik...
detta flyter på bättre än bf2 samt mycket snyggare..
jo..jag vet att banorna var lite större i bf2 men även de minsta banorna såg för jävliga ut.


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Fick "Pure virtual function call" Ja försökte starta spelet å det kom ruta på ruta till ja tryckte ok på en å då fick ja upp rutan om fel rapport : /.

Inaktiv

Fan, jobbigt man inte kan ha över 30 fps.
T.ex. min autoexec.cfg ser ut så här:

seta com_showfps 1
seta com_unlockFPS "1"
seta com_unlock_maxfps "120"
seta com_unlock_timingmethod "1"
seta com_allowconsole 1
seta r_displayrefresh "75"

Allting exec'as, även unlock fps och maxfps. Men ändå står den still på 30.
Är det OMÖJLIGT att köra 60 fps?
Nej, v-sync är av!

Skriv svar