Nya Unreal Tournament III-bilder

Robot
Medlem
Nya Unreal Tournament III-bilder

matigt!

Medlem

Ååååååååååh vill ha nu!

Kommer nog spela detta rätt mycket online.

Inaktiv

Överdriven grafik.


signatur

sleeplezz

Medlem

Skit va det var detaljerat. Hoppas man hinner skaffa ny dator tills november!

Medlem

Attans vilka detaljer. Vad är egentligen systemkraven för U3?

Medlem
Skrivet av johanp:

Attans vilka detaljer. Vad är egentligen systemkraven för U3?

Enligt ett uttalande på deras forum påstår de att deras målgrupp är medium-settings, och det spelar de tydligen utan problem på en 2 år gammal dator med ett 7800.

Edit
Oj! Glömde kommentera. SJUTTON vad nice det ser ut. DE E* NAJS (läs: kommer bli*)

Medlem

Yay, snyggt. Slämvapnet är kvar också


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Strangelove 2000 here I come. I mina drömmar.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Vill ha! ser bara bättre ut ju mer man väntar!

Medlem

mycket snyggt!

Medlem

dessa bilder är liiiite redigerade, visst är det snyggt, men de där är bara löjligt, vad har de för AA egentligen?? 16x ger inte en så fin kvalité....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hehe tycker också nästan det ser överdetaljerat ut. Inte ofta man hinner ser gubbarna på nära håll när man väl spelar.

Hmm nu blev jag sugen på UT2004, om jag hittar skivorna. Finns det några servrar uppe fortfarande?

Medlem

Galet snyggt. :).

Vad är det för vapen tjejen på bilden håller i?
http://www.fz.se/bilder/?id=50341
Gillar designen. ;o.
Skoj att Biorifle är kvar också. ^^.

Avstängd

Jag kommer nog att köra på ganska låga inställningar på karaktärsdetaljer Ofta man hinner se något i instagib

Medlem

ser ut som gers of war stilen, inte så konstigt då det är samma motor


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av redmac:

dessa bilder är liiiite redigerade, visst är det snyggt, men de där är bara löjligt, vad har de för AA egentligen?? 16x ger inte en så fin kvalité....

Det min vän kallas för Epics NYA grafikmotor. UnrealEngine 3 om du har hört talas om den? + directX 10 (om man nu är ett fan av DX) Det är ingame grafik på bilderna....punkt

Edit: om ni inte tror på mig så kolla denna presentationen från GC 2007.
http://www.gametrailers.com/player/24261.html

Medlem
Skrivet av redmac:

dessa bilder är liiiite redigerade, visst är det snyggt, men de där är bara löjligt, vad har de för AA egentligen?? 16x ger inte en så fin kvalité....

Håller med, det är dessutom sjukt många saker som händer samtidigt inte så ''ingameigt''...

Medlem

Väldigt snyggt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Mykee:

Galet snyggt. :).

Vad är det för vapen tjejen på bilden håller i?
http://www.fz.se/bilder/?id=50341
Gillar designen. ;o.
Skoj att Biorifle är kvar också. ^^.

Jaaaa!

Mer gevär som skjuter gröna vattenballonger till folket!

Medlem

Jag köper inte heller att dom där bilder är "in game".

Möjligtvis är det som i Gears att det växlas till modeller med högre upplösning när det inte är interaktivt, och inte kräver lika hög framerate.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Näe.. Knappast ingame bider.

Flakmonkey

Ser inte varför det inte skulle kunna vara "in game" egentligen... Bilderna är garanterat arrangerade och det finns troligen få datorer som kan ha den där detaljgraden och få tillräckligt med FPS...

Men men, folk sa exakt samma sak om Gears of War och då levererade Epic så tror nog de gör det den här gången också rent visuellt...

Sen kan jag ju säga att jag personligen bryr mig mindre om grafiken... snygg grafik är bra för fragfilmer ingenting annat... av med alla effekter och ner med texturer och andra detaljer tills FPS ligger på stadiga 60+. Enda sättet som UT (och quake för den delen) ska spelas på

Medlem
Skrivet av ToRcH:
Skrivet av redmac:

dessa bilder är liiiite redigerade, visst är det snyggt, men de där är bara löjligt, vad har de för AA egentligen?? 16x ger inte en så fin kvalité....

Det min vän kallas för Epics NYA grafikmotor. UnrealEngine 3 om du har hört talas om den? + directX 10 (om man nu är ett fan av DX) Det är ingame grafik på bilderna....punkt

Om man vill se UE3-motorn in action redan nu så kan man ju skaffa t.ex Bioshock.

Inaktiv

Ser ut att vara mer eller mindre konceptbilder på en hel del.....alltså, inte in-game. 100% värdelöst.

Medlem

Okej, jag behöver nytt grafikkort.

Inaktiv

Klart det är in-game. Men de är ju poserade till tusen och säkert tagen i en upplösning på 2560 x 1600 pixlar med 16xAA, DirectX 10 shaders osv. Alltså mycket mer lull-lull än vad Xbox 360 eller PS3 kommer ha tillgång till!

Inaktiv

Pefekt lir till alla grafik törstande 14isar ^^

Medlem

Fattar inte varför folk har svårt att tro att det handlar om ingame bilder. Epic kan mycket väl ha maxat grafiken samt kört med värsta upplösningen. Såklart är det en helt annan femma när folk sen ska köra spelet, långt ifrån alla kommer kunna njuta av spelet med alla effekter maxade.

TL/DR: Bilderna kan mycket väl vara äkta, att man sen kan köra det så hemma är en helt annan femma.

Medlem

Det lite lustiga är ju att UnrealEngine3 inte ska ha speciellt bra stöd för AA överhuvudtaget så vitt jag vet.. Nån fick AA att fungera i BioShock genom att byta namn på .exe-filen, men det ger en massa grafikbuggar (ingen fog te.x) + prestandan blir ohyggligt dålig.


signatur
12
Skriv svar