Speltoppen vecka 35

Robot
Medlem
Speltoppen vecka 35

Ojdå! Det går bra för GWEN!

Medlem

Jag har länge, av flera skäl, tänkt att det vore intressant med faktiska försäljningssiffror. Finns det någon möjlighet att få läsa dem också?

Medlem

Var inte länge bioshock fick vara i topp på pc listan direkt.

Inaktiv
Skrivet av HoloDuke:

Jag har länge, av flera skäl, tänkt att det vore intressant med faktiska försäljningssiffror. Finns det någon möjlighet att få läsa dem också?

Håller med.

Medlem

jag vill jävligt gärna veta hur många ex ett spel måste kränga för att hamna på topp 10 . vore väldigt intressant faktiskt att veta ..med tanke på att samma spel mer eller mindre har funnits på topp 10 i mer än 1år


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Redaktör

Det skickas inte ut några uppgifter om i vilken mängd spelen säljer. Tyvärr.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Det skickas inte ut några uppgifter om i vilken mängd spelen säljer. Tyvärr.

Kan ni inte be om att bli försedda med dem då? Uppgifterna finns ju uppenbarligen redan, eftersom de kan sammanställa en topplista.

Medlem

Verkar ju inte gå speciellt bra försäljningsmässigt för Wii här i Sverige.
Mediokert spelutbud?


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Anledningen till att Bioshock dalar direkt på PC = Piratkopiering??


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av Sito:

Anledningen till att Bioshock dalar direkt på PC = Piratkopiering??

Jag testade betan och gillade den inte så då det kan ju bero på att det kanske va lite för hypat också?

Men piratkopiering är säkerligen ett skäl det med.

Medlem

hur fan kan the sims fortfarande vara på listan? sluta köp expansionerna så det slutar komma fler. slöseri med pengar 2k

Flakmonkey
Skrivet av Dinskugga:

jag vill jävligt gärna veta hur många ex ett spel måste kränga för att hamna på topp 10 . vore väldigt intressant faktiskt att veta ..med tanke på att samma spel mer eller mindre har funnits på topp 10 i mer än 1år

Det kan inte vara alltför många känns det som... fyrsiffrigt?

1
Skriv svar