Tanka Rayman Raving Rabbids från FZ

Robot
Medlem
Tanka Rayman Raving Rabbids från FZ

Sägs ju att PC versionen suger, men jag fick aldrig tillfälle att testa Wii versionen så det här får duga.

Medlem

Har svårt att tänka mig att mus kan slå Wii moten.

PaZ
Medlem

måste nästan tanka för att prova skillnaden.. wii-spelet äger ju

Inaktiv

Får inte skiten att fungera, får bara upp "Internal Error" när jag försöker installera det. )= )=) =Bitte hilfe

Medlem

Reklamen i det här är rätt irriterande.

På huvudmenyn finns det en massa banners, vilket är helt OK. Problemet är bara att mellan varje minigame kommer en video reklam från Macdonalds. Varje gång man misslyckas med ett minigame får man se reklam filmen igen.

Det är samma reklam hela tiden oxo, om och om... och om... Till slut känner man att man aldrig vill äta på Mac längre.

Jee
Medlem

Reklamen kommer inte hela tiden för mig. Körde några minispel och fick bara upp den två ggr.


signatur

Eller inte?

FYFAN för reklam ....... jag blir tamefan tokig på alla reklam avbrott på tv . Som det skrevs tidigare så är det ju desutom samma reklam om och om igen .

Jag hoppas verkligen att detta INTE sprider sig mer inom spel .

Trevligt att ni tagit hem detta till ert filarkiv FZ för dem som står ut med SKITEN (reklamen) jag tar iallafall inte i dessa pestsmittade filer med tång :evil:


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv

Hah, jag lyckades ta bort reklamen ganska enkelt... kanske olagligt dock?


signatur

dare to be bold

Medlem

Ehm jag får bara upp att man måste bo i USA för att få spela spelet? vad har jag missat?

Inaktiv
Skrivet av Freeman:

Ehm jag får bara upp att man måste bo i USA för att få spela spelet? vad har jag missat?

Jag hade samma problem. Jag löste det genom att logga in på mitt ubisoft konto och byta land till USA bara.


signatur

dare to be bold

Inaktiv

Faaan va jobigt har fan testat allt....det enda de står e you must live in the U.S to play this game!!! o ja har ett fucking ubisoft konto där ja har tatt U.S som mitt hemland , vafan ska ja göra??:evil:

Medlem

Jag har inget i mot reklam i spel, då det på ett eller annat sätt kan bidra till spelet/miljön. Need for speed Underground är ett bra exempel på det. Burger King skyltarna som till exempel finns i Underground 2 är ju knappast störande, utan bidrar bara till miljön.

Men det här!!! Rayman: Raving Rabbids har ju blivit totalt förstört, fy fan.


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv
Skrivet av Geisenhausen:

Jag har inget i mot reklam i spel, då det på ett eller annat sätt kan bidra till spelet/miljön. Need for speed Underground är ett bra exempel på det. Burger King skyltarna som till exempel finns i Underground 2 är ju knappast störande, utan bidrar bara till miljön.

Men det här!!! Rayman: Raving Rabbids har ju blivit totalt förstört, fy fan.

Som sagt, går ju faktiskt att ta bort reklamen väldigt enkelt...


signatur

dare to be bold

1
Skriv svar