Stranglehold till Xbox 360 klart, pc och PS3 försenas

Robot
Stranglehold till Xbox 360 klart, pc och PS3 försenas
Medlem
Stranglehold till Xbox 360 klart, pc och PS3 försenas

PS3 "försenas" inte, deras release date har varit sagt att släppas 21:e september ända sedan Strangleholds release datum officiellt släpptes.

Medlem

oj en till ps3 försening

xD

Medlem
Skrivet av Oneone:

oj en till ps3 försening

xD

Det här med att det försenas till ps3, kan det ha att göra med ryktet om att det tar längre tid att få klart spel till blu-ray formatet?

Hoppas iaf att p.g.a förseningarna, att pc/ps3 ägarna kan få lite mer ögongodis pålagt, el extra uppdrag el dylikt.

Medlem
Skrivet av Twitch:

PS3 "försenas" inte, deras release date har varit sagt att släppas 21:e september ända sedan Strangleholds release datum officiellt släpptes.

Det står det klart och tydligt "...och Sony-gillare får ge sig till tåls till oktober."

Alltså är det försenat.

Medlem

De flesta utvecklarna säger ju att ps3 är krånglig att göra spel till, därför så gott som alla multiformat spel kommer lite senare till ps3 än till 360 och pc.

Medlem

spelet har läckts redan till 360. Inte konstigt att många laddar ner spel hellre än köper dem, ibland kan dem få tag på spelen veckor före dom som snällt väntar på att få betala? Utvecklarna och utgivarna måste bli bättre på det här, annars kommer spel branchen dö ut snart!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

OMG OMG OMG!!! PS3 förseninGG!!! Microsoft har sekert betalat dom asså!! Jeval microdot fanbois!

De kroniska förseningarna till PS3 lär bero på blu-ray och den komplexa processorn som ställer till bekymmer. Sen vet man ju aldrig, kan ju lika gärna varit en marknadsanalys som pekat på att PS3 spel säljer sämre och därför väljer de att inte lägga krut på att få klart det i tid.

Haha... Eller vänta, marknadsanalys för att inse att spel till PS3 säljer sämre än de till 360? Hahaha, som om det behövs en analys för att klura ut det.

Skrivet av HaZe303:

spelet har läckts redan till 360. Inte konstigt att många laddar ner spel hellre än köper dem, ibland kan dem få tag på spelen veckor före dom som snällt väntar på att få betala? Utvecklarna och utgivarna måste bli bättre på det här, annars kommer spel branchen dö ut snart!?

Eller, eller... Eller så tankar man ner det i förväg så man kan börja spela det och så köper man spelet när det väl är ute i butik.

"God, my brilliance is becoming a bit of a burden.
Get back to me."


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Ääääh vad gör det när man har alla plattformar så då är det bara att välja och vraka vilken man vill spela på

Inaktiv

Märkligt... Nu försenas PC ver. också, det är ju bara PS3an som brukar vara slö - ibland är man riktigt stolt att ha en 360.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

kul att se alla MS fanboys gnälla att det blir försenat till PS3 men glömmer helt och hållet bort att det blir försenat till PC OCKSÅ.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

kul att se alla MS fanboys gnälla att det blir försenat till PS3 men glömmer helt och hållet bort att det blir försenat till PC OCKSÅ.

Det har ju helt klart med ps3ans komplicerade hårdvara att göra....

durr....

Medlem
Skrivet av Wristwatch:
Skrivet av redmac:

kul att se alla MS fanboys gnälla att det blir försenat till PS3 men glömmer helt och hållet bort att det blir försenat till PC OCKSÅ.

Det har ju helt klart med ps3ans komplicerade hårdvara att göra....

durr....

att det blir försenat till PC? nu är du ute på hal is...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jösses vad folk klankar ner på ps 3... Om det är försenat till ps 3 och pc beror det nog snarare på att dom prioriterande xbox releasen. Själv ser jag efram emot det på pc, det är lungt. Jag kan vänta, jag har ju inte ens klarat bioshock än

Medlem

Bästa köp av dessa tre är väl iallafall ps3 versionen, man får ju hardboiled på köpet ffs!

Medlem

Lol, hardboiled. Gammal film som plåster på såren menar du?? Näe då tar jag hellre spelet nu tidigare.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Flakmonkey
Skrivet av HaZe303:

Lol, hardboiled. Gammal film som plåster på såren menar du?? Näe då tar jag hellre spelet nu tidigare.

Därför att spelet är bättre "nu" än vad det kommer vara om tre veckor?

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Wristwatch:
Skrivet av redmac:

kul att se alla MS fanboys gnälla att det blir försenat till PS3 men glömmer helt och hållet bort att det blir försenat till PC OCKSÅ.

Det har ju helt klart med ps3ans komplicerade hårdvara att göra....

durr....

att det blir försenat till PC? nu är du ute på hal is...

Jag försökte skämta till det lite =(

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Lol, hardboiled. Gammal film som plåster på såren menar du?? Näe då tar jag hellre spelet nu tidigare.

Hardboiled är inte vilken "gammal" film som helst, så det är fan mer än plåster på såren.

Medlem

Man dissar inte Hard Boiled...

Medlem

Att PS3-versionen blir försenad kan jag förstå, men att PC-versionen också blir försenad är konstigt då 360n och PCn i princip är samma sak. Aja, vilket som så kommer jag att skaffa PS3-versionen då jag ändå kommer ha fullt upp denna månad

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av HaZe303:

Lol, hardboiled. Gammal film som plåster på såren menar du?? Näe då tar jag hellre spelet nu tidigare.

Därför att spelet är bättre "nu" än vad det kommer vara om tre veckor?

Näe inte bättre, men så klart man vill ha den så tidigt som möjligt om det nu ändå är exakt samma spel. Hör på dig själv, jag förstår att du gillar din ps3 konsoll. Men du behöver inte skydda Sony eller dess spel, det låter bara dumt när du försöker säga att det är bra att spelen kommer senare?? Du får gilla ps3, jag gör det också. Men jag gillar inte att spelen är jämt sena till den, och jag känner verkligen ingen behov att försöka beskydda detta fenomen??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av HaZe303:

Lol, hardboiled. Gammal film som plåster på såren menar du?? Näe då tar jag hellre spelet nu tidigare.

Hardboiled är inte vilken "gammal" film som helst, så det är fan mer än plåster på såren.

harboiled är skit och likaså demot på stranglehold.

.. imo

Inaktiv

jag har redan 360 versionen så blir inte o ringa in någe

Flakmonkey
Skrivet av HaZe303:

Näe inte bättre, men så klart man vill ha den så tidigt som möjligt om det nu ändå är exakt samma spel. Hör på dig själv, jag förstår att du gillar din ps3 konsoll. Men du behöver inte skydda Sony eller dess spel, det låter bara dumt när du försöker säga att det är bra att spelen kommer senare?? Du får gilla ps3, jag gör det också. Men jag gillar inte att spelen är jämt sena till den, och jag känner verkligen ingen behov att försöka beskydda detta fenomen??

Var skrev jag att det är bra att spelet kommer senare? Tycker själv det är irriterande att det sker, även om jag kan spela det på Xbox 360 också eller PC, eller varför inte Wii om ett spel nu skulle släppas till den också. Jag ifrågasatte bara varför det just i det här fallet skulle vara bättre att få ett spel ett par veckor tidigare kontra att få samma spel plus en väldigt bra actionfilm i HD för samma pris.

Inaktiv

Tror att PS3 förseningarn beror på att färdigställa specialutgåvan samt att Epic optimerat sin Unreal 3.0 motor in i det sista.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Bästa köp av dessa tre är väl iallafall ps3 versionen, man får ju hardboiled på köpet ffs!

Senaste jag hörde rykten om detta så var det i en väldigt begränsad upplaga som man fick med filmen. Be mig inte om en källa. Jag kommer bara med det jag hört.

Inaktiv
Skrivet av Jaekae:

jag har redan 360 versionen så blir inte o ringa in någe

Jag med... men det var inte mycket o hänga i granen precis. :-/ Taskig Max Payne-kopia. *kräks*

Inaktiv

så vart har ni köpt spelet någonstans Jaekae och ReZno jag kan inte få tag på det är det impoterat ??

1
Skriv svar