Pro Evolution Soccer 2008-trailer

Robot
Inaktiv
Pro Evolution Soccer 2008-trailer

Ofta hela laget murar

Inaktiv
Skrivet av mrcinnamon:

Ofta hela laget murar

Hehe, såg ju lite komiskt ut. Antar att dom bara vill påvisa att du själv kan välja hur många man du vill ha i muren i årets version.

Längtar som ett litet barn efter julafton på det här spelet.

Inaktiv

Efter att ha provat Fifa 08(demot) känns det som detta blir ett solklart köp.

Medlem

Detta är självklart ett givet köp. Jag ber bara till högre makter att det är bra musik i spelet, det är den enda punkten fifa alltid har sopat banan med mot pes.

Medlem

Ofta jag spelar ett fotbolls spel för menymusiken.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

FML
Medlem

Fult som stryk. Fotbollen var typ det snyggaste i filmen.

Medlem
Skrivet av zolidznake:

Fult som stryk. Fotbollen var typ det snyggaste i filmen.

oj oj oj, mina damer och herrar, här har vi en som verkligen vet vad ett fotbollsspel ska ha...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Gillar domarens agerande i trailern:D

FML
Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av zolidznake:

Fult som stryk. Fotbollen var typ det snyggaste i filmen.

oj oj oj, mina damer och herrar, här har vi en som verkligen vet vad ett fotbollsspel ska ha...

För det första är inte PES ett fotbollspel, utan en fotbollsimulator.

Sen om grafiken inte ska uppdateras tillsammans med den kommande generationen, så kan man lika gärna väl stanna kvar i det föregående spelet, då det funkar alldeles utmärkt på alla delar.

Nej, fyfan för sportspel i allmänhet.

Medlem
Skrivet av zolidznake:

För det första är inte PES ett fotbollspel, utan en fotbollsimulator.

Sen om grafiken inte ska uppdateras tillsammans med den kommande generationen, så kan man lika gärna väl stanna kvar i det föregående spelet, då det funkar alldeles utmärkt på alla delar.

Nej, fyfan för sportspel i allmänhet.

PES är ett fotbollsspel...
Står inte simulation någonstans. Inte ens på KONAMIs hemsida.

Medlem

ett demo på detta så blir jag nöjd

Inaktiv

verkar vara snyggare än fifa 08

Oj oj.. vet inte om det är bra att man kan filma frisparkar.. men men spelet spelar väl fotbollen idag. Undrar om man kan debattera frisparkar som i 'la liga' , och tjata till sig kort.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Filma frisparkar kunde man göra i 3:an, men det försvann i 4:an och 5:an. Eller var det i 4:an det fanns? Hur som helst så försvann den funktionen. Tyckte dock den fungerade bra. 27.912% av fotboll nu för tiden handlar om att kunna filma snyggt, så det passar bra. Missbrukade man det så blev man ju hårt straffad för det, har jag för mig, till skillnad från verkligheten.

1
Skriv svar