Gameplay-trailer från Turok

Robot
Medlem
Gameplay-trailer från Turok

Shit, blir bara mer och mer pepp på det här spelet. Ge mig nu!


signatur

Videomupp

Medlem

Gillade de gamla spelen (med "dimväggar" och allt;)) och kommer antagligen gilla detta också. Dock så måste han ha magiska pilar när man ser hur den skjuts iväg vid 0:36/0:37:D


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Nu blev jag blöt i brallorna... typtiskt!

Ser j*vligt skojj ut, en spelstil med min smak, och dinos till efterrätt!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Blir mindre och mindre hoppfull efter varje trailer jag ser. Tittade nyss på lite Crysis, UT III, Killzone II, COD4 och Bad company trailers ifrån GC och sen på Turok.

Ser inte någon wow faktor i detta spel, varken i grafik spelsätt eller miljöer.. Detta kunde ha släppts förra året istället och skulle fått stryk utav allas våran Laura.

..men nädå!! 33st trailers redan men det släpps 2008!.

Zzzzz


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Den trailern visar inget av vad som är kul med Turok-spelen ju. Feta vapen och tonvis med blod altså


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av yonaz:

Den trailern visar inget av vad som är kul med Turok-spelen ju. Feta vapen och tonvis med blod altså

Vet inte hur mycket utgivaren har att säga till om men med tanke på att det är Disney så lär det väl inte bli speciellt mycket av det sistnämnda...

Medlem
Skrivet av peter_lovgren:
Skrivet av yonaz:

Den trailern visar inget av vad som är kul med Turok-spelen ju. Feta vapen och tonvis med blod altså

Vet inte hur mycket utgivaren har att säga till om men med tanke på att det är Disney så lär det väl inte bli speciellt mycket av det sistnämnda...

Det är mycket blod på andra screenshots etc, men det verkar som de har censurerat trailern.

1
Skriv svar