Games Convention-film: Dead Island

Robot
Medlem
Games Convention-film: Dead Island

Ser väl bra ut
Djungelmiljön är sjukt lik Crysis.

Medlem

Zombies!


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

detta längtar ja efter


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Kan aldrig bli för mycket zombies! Vill ha!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Ser väl bra ut
Djungelmiljön är sjukt lik Crysis.

Kan ju bero på att djungel brukar se ut som djungel...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Zombies!

Inaktiv

Om de lyckas väva in storyn bra så kan det här bli en av (nästa) årets smyghits.

Medlem

Det blir inte sämre när man läser följande godbit på Kotaku. Du gör bäst i att läsa allt och du bör ha blöja på dig när du läser.

"The game play still looks a bit wobbly in places, but it's certainly shaping up. Most noticeable was the over-the-top damage modeling. The game uses three layers for all people: bone, muscle and skin. When you attack a parson you can cut or shoot through each of those levels and the damage you cause is illustrated very graphically, and uniquely depending on what type of weapon you use and where you hit.

For instance, Kopinski took on a group of ambling zombies with a machete, decapitating a grey-skinned woman in a bikini and then chopping off a man's leg and chopping into the side of another woman. The man Kopinski attacked fell to the ground, his leg, not so cleanly severed, laid to the side of his body, muscle and bone exposed. The woman who suffered the chop to the side still moved toward him, her body sort of leaning to the side, and an exposed gash of flesh marking his last attack.

"

Zombier och extrem gore i samma spel. Låt dom nu bara ha långsamma zombier och jag tror det är dags för lite hederlig fradga.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

hatar snabba zombies btw


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Låter riktigt mysigt ^^ Kan vara nåt att se fram emot, dock luktar de lite Far Cry.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Hehe... ser ut som lite klassiska Romero-zombies.

Inaktiv

Ge mig spelet nu! *svära* &%#"!!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv
Skrivet av Pumpa:
Skrivet av Svartsmurfen:

Zombies!

Medlem

Härligt! Om det nu bara blir som [cp]billen och Hymer vill, alltså att vi får långsamma zombies så tror jag på en riktig höjdare... Hoppas på intensiva strider "man-to-zombie" så att man inte bara slaktar dem hur lätt som helst utan att även en ensam zombie kan vara farlig... *Dreglar*


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

1
Skriv svar