Wadda ladda leffit

Medlem
Wadda ladda leffit

Ojoj vilken seg vecka än så länge, är konstant trött om dagarna eftersom jag sover så dåligt på nätterna, men inte hjälper det på kvällen när min kropp av någon anledning bestämmer sig för att hata mig och strunta i att somna. Ganska irriterande men jag skyller det på att jag är "nervös" inför torsdagen, hyfsat stor grej ändå.

Nåja, mycket tid för spelande blir det och självklart så är det det jag gör, främst Final Fantasy XII (fortfarande) och nu även Street Fighter IV, som jag fick av brorsan i tidig present. Båda spelen går varma och det senare av spelen gör även att blodet kokar, men vad är fighting utan aggressioner? Inte lika kul är svaret (schh, min blogg - mina lögner). Hittills så har jag låst upp Sakura, Fei Long, Cammy & Dan, Fei är roligast av dem att spela än så länge. I FFXII så är de flesta uppe i level 30 och jag skall röra mig upp mot Archades nu, fast jag vet inte, kör på lite hunts atm, svårt som fan men alltid kul med en utmaning!

Förutom spel så håller jag på och kollar igenom Alien-filmerna igen, mycket underhållande, är på Aliens just nu, som är en ruskigt bra film, den slåss med Predator (ettan förstås) om titeln bästa action-rulle genom tiderna. Nej kids, Matrix är inte med i toppen, hur mycket in än vill tro det.

Eftersom jag vill utveckla mina blogg-inlägg till mer än "Kära Dagbok"-stuket så håller jag på och planerar en liten serie inlägg om ett visst tv-spels element som vi alla stött på, mer om det när jag kommit någon vart med det. Tänkte även passa på att slänga upp en youtube-länk till ja, något av det roligaste jag sett där, förmodligen är den som roligast för dem som stött på fenomenet Glenn Danzig i sin musikaliska uppväxt, men vem vet, ni kan ju ta en titt ändå;

#blogg


signatur
Medlem
Wadda ladda leffit

Haha fan vilken bra video! =D


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Hehe jo, den är kunglig!


signatur
1
Skriv svar