Bara ett tips...

Medlem
Bara ett tips...

Bara ett snabbt tips innan jag lägger mig... Köp aldrig Root Beer!! FY FÖR PIIIIIIIIIIIIIIIP.....

#blogg

Medlem
Bara ett tips...

Är inte det typ extra lätt lättöl?

Medlem
Skrivet av kabex:

Är inte det typ extra lätt lättöl?

Nix, det är läsk som smakar Jenka........

Medlem

Du trampar på helig mark!
Root Beer är nämligen min favoritdryck
Synd att den är så svår att få tag på.

Medlem

Jenka? Du har nog fått tag på någon dålig sort.

Root Beer ÄGER! (Om jag inte sitter och blandar ihop root beer och cream soda.. det är mycket möjligt)

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Jenka? Du har nog fått tag på någon dålig sort.

Root Beer ÄGER! (Om jag inte sitter och blandar ihop root beer och cream soda.. det är mycket möjligt)

Smaken i Root Beer kommer från sarsaparill som även används i Jenka och Liniment.

Medlem
Skrivet av d-aniel:
Skrivet av kabex:

Är inte det typ extra lätt lättöl?

Nix, det är läsk som smakar Jenka........

Jenka är ju asgott! Får kolla om man hittar Root Beer här någonstans, annars får man åka till stora affären.

Jag kommer ihåg att jag såg det i en ICA Maxi butik, tror det var i Västerås(var på förbiresa), fast det är lite långt bort :\

Medlem

Root Beer ftw. Cream Soda är lite skumt men går eventuellt ner. Brukar vara svårt att få tag på, vet att City Gross i växjö har en "amerikansk" hylla som har sånt. Så kan ju finnas på fler city gross butiker.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Root Beer ftw. Cream Soda är lite skumt men går eventuellt ner. Brukar vara svårt att få tag på, vet att City Gross i växjö har en "amerikansk" hylla som har sånt. Så kan ju finnas på fler city gross butiker.

Jag får väl kolla på City Gross här, om man har vägarna förbi.

Medlem

Det är ju gott !!!


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

1
Skriv svar