Xbox 360 blir billigare även i Europa

Inaktiv

Xbox360 elite kostar 4199 kr på webhallen så även den konsolen har fått ett bra pris.

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Polaren på Elgiganten messade mig häromdagen och sa att Elite X360 kommer in nu på Torsdag och börjar säljas på Fredag. Även den lösa 120 gigs hårddisken kommer att finnas att köpa separat för 1495:-

1500kr för en 120gigs disk? fyfan rena rånet ju, är det speciella diskar i boxen eller går det att byta själv som i ps3:an?

Inaktiv
Skrivet av fAkkfAcE:
Skrivet av MiLeS:

Polaren på Elgiganten messade mig häromdagen och sa att Elite X360 kommer in nu på Torsdag och börjar säljas på Fredag. Även den lösa 120 gigs hårddisken kommer att finnas att köpa separat för 1495:-

1500kr för en 120gigs disk? fyfan rena rånet ju, är det speciella diskar i boxen eller går det att byta själv som i ps3:an?

Det är vanliga 2,5" ist för 3,5", därför de är dyra. Men nej, de går inte att byta själv (vad jag vet).

Medlem
Skrivet av mill:
Skrivet av fAkkfAcE:
Skrivet av MiLeS:

Polaren på Elgiganten messade mig häromdagen och sa att Elite X360 kommer in nu på Torsdag och börjar säljas på Fredag. Även den lösa 120 gigs hårddisken kommer att finnas att köpa separat för 1495:-

1500kr för en 120gigs disk? fyfan rena rånet ju, är det speciella diskar i boxen eller går det att byta själv som i ps3:an?

Det är vanliga 2,5" ist för 3,5", därför de är dyra. Men nej, de går inte att byta själv (vad jag vet).

Okej, men 2,5" är inte så dyrt som 1500kr för 120gb, billigaste 120gigs 2,5" finns på prisjakt för 630kr. Antar att detta är ytterligare ett sett för ms att skinna folk på pengar.

Inaktiv
Skrivet av fAkkfAcE:

Okej, men 2,5" är inte så dyrt som 1500kr för 120gb, billigaste 120gigs 2,5" finns på prisjakt för 630kr. Antar att detta är ytterligare ett sett för ms att skinna folk på pengar.

Ja det är ett jäkla pris, helt klart. Hade hellre sett att Ms valt 3,5" och att man själv kunde bytt.

Medlem

Alla tillbehör till xbox 360 är ruskigt dyra.. de tar in de stålarna de förlorar på maskinen i tillbehör och spel.

Bra att sony valde att användaren själv t.ex. får köpa den storlek på hårddisk som man själv anser sig behöva.

Inaktiv
Skrivet av RaymonD:

Alla tillbehör till xbox 360 är ruskigt dyra.. de tar in de stålarna de förlorar på maskinen i tillbehör och spel.

Bra att sony valde att användaren själv t.ex. får köpa den storlek på hårddisk som man själv anser sig behöva.

så ps3 spel är billiga menar du ?
och tillbehör till ps3 skänks knappast bort heller.

Medlem
Skrivet av RaymonD:

Alla tillbehör till xbox 360 är ruskigt dyra.. de tar in de stålarna de förlorar på maskinen i tillbehör och spel.

Bra att sony valde att användaren själv t.ex. får köpa den storlek på hårddisk som man själv anser sig behöva.

Roligt, sist jag kollade måste du t.o.m. köpa din egen HDMI-kabel


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av RaymonD:

Alla tillbehör till xbox 360 är ruskigt dyra.. de tar in de stålarna de förlorar på maskinen i tillbehör och spel.

Bra att sony valde att användaren själv t.ex. får köpa den storlek på hårddisk som man själv anser sig behöva.

Extra bra att de gjorde så att man själv får välja om man vill ha en asdyr HD filmuppspelare eller inte inkluderad. Lyckat.

Medlem

hahahahahahhahahahahaha


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av Jed:
Skrivet av RaymonD:

Alla tillbehör till xbox 360 är ruskigt dyra.. de tar in de stålarna de förlorar på maskinen i tillbehör och spel.

Bra att sony valde att användaren själv t.ex. får köpa den storlek på hårddisk som man själv anser sig behöva.

Extra bra att de gjorde så att man själv får välja om man vill ha en asdyr HD filmuppspelare eller inte inkluderad. Lyckat.

Denna kunde jag inte låta bli att flina åt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

12
Skriv svar