Halo 3 så gott som färdigt

Medlem

Master Chief är fan inte ensam.. Han är bara en Spartan utav många men han råkar vara på rätt ställe. Halo har ett djup som många spel inte har, Musiken är ett mästerverk och handlingen nära på lika så. Det är ett spel man måste verkligen ha spelat för att förstå vad hela går ut på.

Medlem

Undrar om detta kommer fixa till xbox 1 ...

Medlem

Gief halo 2 och 3 till PC, tack!

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av HaZe303:

Längtar.... ska lätt införskaffas!!

Vadå, nakna tjejer som skriker eller vad menar du?? Visst vissa av fienderna är lite gulliga, det gör inte spelet barnsligt...

Nej, vuxet som i avancerad handling och djup i persongalleriet, till skillnad mot "jag är master chief och jag räddar världen på ensam hand".

Och det är ngt fel på en spelserie om böckerna är bättre än själva spelet, fact remains, halo ska tillbaka kiddies, det kunde gott vara lite mörkare och kännas allvarligare.

Det är vad halo är... Jag skulle inte ha halo på något annat sätt. Jag gillar dem gulliga fienderna. Jag gillar den gulliga grafiken. Om man är ute efter mer vuxet så får man väl söka nåt annat?? Halo spelen är exakt som dem ska vara.. Själv tycker jag halo 1 är ett mästerverk till spel. 2:an tycker jag inte är lika bra, men ändå bra. 3:an tror jag kommer bli bättre än ettan. Om du inte gillar halo stilen, så är det bara hålla sig borta från spelen istället för vara här och snacka skit om det. Jag vet att dem flesta håller med mig, kanske därför den har så många förbokningar och därför den sålt så bra tidigare?? Och jag kan lova dig, jag är ingen snorunge. Jag är nog garanterat äldre än dem flesta på sajten.

Om du vill ha det mörkare, gå spela f.e.a.r eller nåt... Ingen ska röra Halo´s stil.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

bra sagt HaZe303!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av simulacra:

Nej, vuxet som i avancerad handling och djup i persongalleriet, till skillnad mot "jag är master chief och jag räddar världen på ensam hand".

Vilket fps spel är inte så då?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

^- Tror han förväxlade FPS genren med RPG. Lätt att blanda ihop dom där.

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Vilket fps spel är inte så då?

Ghost Recon 1 kanske, eller varför inte de tidiga rainbow 6-spelen, HL2 har till viss del också e djupare handling även om valve misslyckas med berättarstilen.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Ghost Recon och RB6 är Squadbaserade spel. HL2, a visst, som man inte springer in räddar C17 och möter Gman i slutet... Ensam!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Det är vad halo är... Jag skulle inte ha halo på något annat sätt. Jag gillar dem gulliga fienderna. Jag gillar den gulliga grafiken. Om man är ute efter mer vuxet så får man väl söka nåt annat?? Halo spelen är exakt som dem ska vara.. Själv tycker jag halo 1 är ett mästerverk till spel. 2:an tycker jag inte är lika bra, men ändå bra. 3:an tror jag kommer bli bättre än ettan. Om du inte gillar halo stilen, så är det bara hålla sig borta från spelen istället för vara här och snacka skit om det. Jag vet att dem flesta håller med mig, kanske därför den har så många förbokningar och därför den sålt så bra tidigare?? Och jag kan lova dig, jag är ingen snorunge. Jag är nog garanterat äldre än dem flesta på sajten.

Om du vill ha det mörkare, gå spela f.e.a.r eller nåt... Ingen ska röra Halo´s stil.

"Nämen titta en TILL näst intill omöjligt konstruerad ring som kan förstöra hela universum" "ja, se på fan".

Inlägg Spoiler: Ett Skämt

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Ghost Recon och RB6 är Squadbaserade spel. HL2, a visst, som man inte springer in räddar C17 och möter Gman i slutet... Ensam!

Du hade inte kommit någonstans utan: Kleiner, Alyx, rebellerna, dog etc. Att sista mötet var ensamt är endast pga att Dr.Breen separerade en från Alyx och Eli. Dessutom räddade man inte världen för C17 är bara en stad av många som täcker hela världen.

Medlem

Ettan:
Cortana, Keyes, Echo-419/FoeHammer, 343 Guilty Spark
Tvåan:
Cortana, Keyes, Tartarus, Johnson, Vadumee, Gravemind, 343 Guilty Spark

Happy?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Dvs, diverse köttväggar och dörröppnar? Allierade i strid kan man lika gärna vara utan, de är bara distraction för fienden (köttvägg).

Cortana agerar dörröppnare.

Allt som görs förutom att få chief egenom x ställe är gjort av chief. Dvs all förstörelse som har en betydelse, som i sig räddar världen ensam när det väl kommer till kritan.

Medlem

Nu talade jag inte om spel som täcker ALLA kriterier, GR1 och RB6 täcker det gritty och dramatiska, och HL2 hade en del djupare storyelement.
Prolmet jag har med halo är att varje trailer bygger upp en sån fantastisk stämning om att "det här är stort, världen DÖR verkligen" sen när man börjar spela det är det mest "var är alla andra?"
min åsikt är fortf att halo skulle kunna växa upp lite så det kommer i nivå med sin egen mytologi, och inte låta mytologin vara inget annat än en orsak till ensam automateldskjutning på små pipande spetsiga monster.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Medlem

Halo HAR en djup handling, visst jag kan hålla med om att Chief-delen i h2 var ganska rövig handlingsmässigt men ettan höll en jävla kvalité.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Halo 3? Är det nåt nytt spel? Visste inte ens att det gjorts en etta och tvåa..?

Medlem
Skrivet av Cortex:

Halo 3? Är det nåt nytt spel? Visste inte ens att det gjorts en etta och tvåa..?

... du skojar va?!!:D


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Öööhhh......ja Ser skoj ut, hade man haft en 360 så hade man nog köpt ett ex...

12
Skriv svar