Mafia 2-filmklipp på gång - kanske

Medlem

Jag älskar er inget skitsnack även om jag e aspackad.... den bästa nyheten jag hört semn kikki danielsson dog....


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Oh nice! Måste nästan spela om ettan, det ägde stenhårt! fast det sög att jag gjorde alla sidouppdrag förutom ett och sen visade det sig att om man gjorde alla låste man upp några coola bilar

Medlem

HOPPAS DOM TRYCKER IN COOP!!!!!!!!!!!!!!
Älskade Mafia 1, så jävla fläskigt bra spel!
Det var najs att köra i free roam mode och köra helt sjuka bilar (tror man behövde unlocka dom först på nå sätt dock). En Hot Rod med så mycket krut att den stegrade ur kontroll så fort man gasade fullt.

Bland dom få spel man kunnat njuta med RATT när man körde och samtidigt ha grymt kul till fots.

Medlem

På tiden, nöjer jag mig med att säga.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Jag har aldrig lirat Mafia, men man hör ju att det var ett as grymt spel

Hoppas nu att det blir en 2a

Medlem

Underbart, detta MÅSTE bli bra!

Medlem

åååh awesome


signatur

I'm the best around...

Skrivet av Hymer:

men hela ettan går juh ut på att han vill lämna mafia livet han sitter juh å pratar med polisen om allt han gjort för att sen hamna i witness protection program. för han säger juh i sista updraget att det var det sista han gjorde för mafian sen bestämde han sig för att gå till polisen

Jag tror vi kan se fram emot en ny berättelse denna gång. Förhoppningsvis med samma djup på karaktärer och berättarteknik som vi fick uppleva i föregångaren. Jag fick en väldigt lustig reaktion till denna nyhet.. Ryggade tillbaka som ett fån, det säger mycket om föregångarens kvalitet då jag inte spelar spel nu och intresset överlag har blivit lite lamt. Men detta ryckte liv i den sovande spelnörden. Detta ser jag fram emot!
//Varför skriver du juh så ofta? Ursäkta mig för att jag frågar men det fördummar din mening något oerhört. Nästan lika illa som när folk väljer att förkorta ordet "mycket" Ser bara dumt ut.

Inaktiv

mafia var riktigt fint när det begavs sig. hoppas på en tvåa

Medlem

Ohh tack !!..ohh tack så mycket!! ..hur skall jag nånsin kunna..!!

:'( :baby:

Skall installera 1:an nu, och njuta en gång till.. för sjuttiofemte gången.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av Fjornsvavne:

På tiden, nöjer jag mig med att säga.

Good call!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Nice kommer bara mer och mer bra nyheter så här när hösten börjar komma. (Kom sommaren förresten?)

Medlem

Jag hade faktiskt kunnat nöja mig med samma spelmotor som i ettan men med en helt ny story så alla förbättringar kommer att vara en bonus.

Medlem

F**k yeah!

Ska spela om ettan igen, ett av de bästa spelen någonsin.


signatur

- r4z0r -

Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av Hymer:

men hela ettan går juh ut på att han vill lämna mafia livet han sitter juh å pratar med polisen om allt han gjort för att sen hamna i witness protection program. för han säger juh i sista updraget att det var det sista han gjorde för mafian sen bestämde han sig för att gå till polisen

Jag tror vi kan se fram emot en ny berättelse denna gång. Förhoppningsvis med samma djup på karaktärer och berättarteknik som vi fick uppleva i föregångaren. Jag fick en väldigt lustig reaktion till denna nyhet.. Ryggade tillbaka som ett fån, det säger mycket om föregångarens kvalitet då jag inte spelar spel nu och intresset överlag har blivit lite lamt. Men detta ryckte liv i den sovande spelnörden. Detta ser jag fram emot!
//Varför skriver du juh så ofta? Ursäkta mig för att jag frågar men det fördummar din mening något oerhört. Nästan lika illa som när folk väljer att förkorta ordet "mycket" Ser bara dumt ut.

Har blivit något av ett tangentbords syndrom. Ja skriver precis som jag pratar och därför kommer juh med många gånger i mina meningar. men tack för kritiken ska försöka sluta med det


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Skrivet av Spectral:

Åh fan, bara hoppas att det håller samma klass som ettan. Om det nu kommer en tvåa dvs.

Eh nej jag hoppas snarare de håller bättre klass än ettan. Nuförtiden spelar man hellre Godfather än Mafia ju.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Spectral:

Åh fan, bara hoppas att det håller samma klass som ettan. Om det nu kommer en tvåa dvs.

Eh nej jag hoppas snarare de håller bättre klass än ettan. Nuförtiden spelar man hellre Godfather än Mafia ju.

VA?! Godfather före mafia?! du måste driva med oss, EA misslyckades totalt och inget spel har någonsin kommit upp i samma klass som MAFIA, iaf inom gangster genren...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Spectral:

Åh fan, bara hoppas att det håller samma klass som ettan. Om det nu kommer en tvåa dvs.

Eh nej jag hoppas snarare de håller bättre klass än ettan. Nuförtiden spelar man hellre Godfather än Mafia ju.

VA?! Godfather före mafia?! du måste driva med oss, EA misslyckades totalt och inget spel har någonsin kommit upp i samma klass som MAFIA, iaf inom gangster genren...

Sant Redmac

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Spectral:

Åh fan, bara hoppas att det håller samma klass som ettan. Om det nu kommer en tvåa dvs.

Eh nej jag hoppas snarare de håller bättre klass än ettan. Nuförtiden spelar man hellre Godfather än Mafia ju.

Godfather var ett misslyckat spel. Det fick inte ens enda bra recension. Kolla på vad mafia fick.. i stort sett högst betyg av alla. Godfather är skit. Sämre spel i den här genren får man fan leta efter. Mafia dock... Bästa spelet i modern tid.

Medlem

Jag installerade precis Mafia under Vista, fungerar perfekt! Det är ett sånt där spel som för mig bara legat på hyllan. Jag vet att jag provade det för x antal år sedan, men det var i en sån period att det inte blev av att man spelade det.. Sen föll det i glömska.

Blev förvånad att det fortfarande faktiskt ser helt okej ut.. Måste ju spela igenom det för att se vad hypen "is all about"


signatur
Medlem

Troligen det bästa PC spelet som gjorts :>

Medlem

oh vad nice nyhet. Testade installera mafia för ett tag sedan men det funkade inte

Medlem

Ska det bästa spelet någonsin få en uppföljare ?

Medlem
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Grön:
Skrivet av Hymer:

men hela ettan går juh ut på att han vill lämna mafia livet han sitter juh å pratar med polisen om allt han gjort för att sen hamna i witness protection program. för han säger juh i sista updraget att det var det sista han gjorde för mafian sen bestämde han sig för att gå till polisen

Jag tror vi kan se fram emot en ny berättelse denna gång. Förhoppningsvis med samma djup på karaktärer och berättarteknik som vi fick uppleva i föregångaren. Jag fick en väldigt lustig reaktion till denna nyhet.. Ryggade tillbaka som ett fån, det säger mycket om föregångarens kvalitet då jag inte spelar spel nu och intresset överlag har blivit lite lamt. Men detta ryckte liv i den sovande spelnörden. Detta ser jag fram emot!
//Varför skriver du juh så ofta? Ursäkta mig för att jag frågar men det fördummar din mening något oerhört. Nästan lika illa som när folk väljer att förkorta ordet "mycket" Ser bara dumt ut.

Har blivit något av ett tangentbords syndrom. Ja skriver precis som jag pratar och därför kommer juh med många gånger i mina meningar. men tack för kritiken ska försöka sluta med det

Det räcker nog med om du slutar stava det med H, IMO.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Loading:

Troligen det bästa PC spelet som gjorts :>

Håller med där!:)

BeW
Medlem

Äntligen, det här har man väntat på

Efter att man läst igenom alla kommentarer blir man sugen på att spela om ettan igen, som man spelat så många gånger... många minnen därifrån

Medlem

Hoppas,hoppas,hoppas... Får nog köra igenom första spelet, det var ett bra tag sen jag spelade det!


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Skrivet av Fargo:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Spectral:

Åh fan, bara hoppas att det håller samma klass som ettan. Om det nu kommer en tvåa dvs.

Eh nej jag hoppas snarare de håller bättre klass än ettan. Nuförtiden spelar man hellre Godfather än Mafia ju.

Godfather var ett misslyckat spel. Det fick inte ens enda bra recension. Kolla på vad mafia fick.. i stort sett högst betyg av alla. Godfather är skit. Sämre spel i den här genren får man fan leta efter. Mafia dock... Bästa spelet i modern tid.

Efter att ha spelat igenom Mafia flera ggr så tröttnar man det är helt enkelt inte kul att spela igenom igen för det är så linjärt. I godfather blir man ju Don i slutet mycket coolare. Det enda positiva med Mafia är ju grafiken och karaktärerna! (Joe Pesci FTW ^^)


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Spectral:

Åh fan, bara hoppas att det håller samma klass som ettan. Om det nu kommer en tvåa dvs.

Eh nej jag hoppas snarare de håller bättre klass än ettan. Nuförtiden spelar man hellre Godfather än Mafia ju.

Godfather var ett misslyckat spel. Det fick inte ens enda bra recension. Kolla på vad mafia fick.. i stort sett högst betyg av alla. Godfather är skit. Sämre spel i den här genren får man fan leta efter. Mafia dock... Bästa spelet i modern tid.

Efter att ha spelat igenom Mafia flera ggr så tröttnar man det är helt enkelt inte kul att spela igenom igen för det är så linjärt. I godfather blir man ju Don i slutet mycket coolare. Det enda positiva med Mafia är ju grafiken och karaktärerna! (Joe Pesci FTW ^^)

skitbra, behöver man inte spela det. Nu vet man ju hur det slutar haha. spoil funktion FTW!

Installerade Mafia 1 för någon månad sedan, men det laggar satan vilka inställningar man än kör med. Måste vara förnya grejor i datorn typ.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

123
Skriv svar