Ny mobil? Hjälp mig!

Medlem
Ny mobil? Hjälp mig!

Ja, min nuvarande mobil, en W810i, "gick sönder" när jag "tappade" den in i väggen. Det blev ett 10 tal delar av den, satte ihop den igen och visst fungerar den fortfarande att ringa med och att svara på samtal med men. Det är SJUKT svårt att veta vad man skriver då man skriver sms eller ska hitta i menyerna då jag endast kan se en liten trekant av det nedre vänstra hörnet, resten av skärmen är helt förstörd. Ni behöver inte säga det, det var sjukt dumt gjort, men det är lätt att vara efterklok...

Men ja, den har tjänat mig bra men nu har den gjort sitt och nu vill jag ha ny mobil. Och behöver lite tips tror jag. Vill ha en mobil med:

- Touchscreen
- Wifi
- Bra att surfa med
- Är snygg
- Kamera som tar bra bilder
- Inte Nokia

Några jag tänkt på är då iPhone (ofcourse lol), LG KC910 Renoir, Samsung Pixon, LG Arena och några HTC mobiler. SE Idou har jag också tänkt på men orkar inte vänta tills hösten för ny mobil (nu har jag en HEMSK Nokia skitmobil som inte klarar av skit och inte ens har T9...).

iPhonen passar in på allt det där förutom kameran där den failar bigtime och det känns som stenålder på den fronten, men resten av iPhonen är så nice!

Men aja, är det någon mobil jag missat och finns det kanske någon som kanske har någon av mobilerna som kan säga vad de tycker?

#blogg


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Ny mobil? Hjälp mig!

Tror HTC Touch Diamond kvalificerar ganska bra, eller?

Medlem

Du har rätt om iPhonen, förutom en sak. I dagsljus blir det fina bilder så länge du inte ska lägga över dem på datorn och skriva ut på ett A4

iPhone skärmen är så bra så alla bilderna ser kanon ut (i mina ögon) haha.

1
Skriv svar