Beautiful Katamari-demo snart i Europa

Robot
Inaktiv
Beautiful Katamari-demo snart i Europa

Vilket skämt det här spelet kommer floppa ...detta e det värsta spel som kan göras jag ser inge kul med det

Flakmonkey
Skrivet av BlueSam:

Vilket skämt det här spelet kommer floppa ...detta e det värsta spel som kan göras jag ser inge kul med det

Äh, är det som Katamari Damacy så är det ju ett måste, men det är knappast ett spel som passar alla... man måste nog ha ett öppet sinne och gilla annorlunda idéer för att uppskatta det ^^

Medlem

Tror det kommer att gå utmärkt... föregångaren till ps2 är ju jätteroligt!

Medlem

Importerade den japanska versionen utav orginal Katamarit till PS2an typ ett år innan de släpptes i USA. Var ett av de spelen som man kikade lite bilder på och kände att "detta ser wild & crazy ut, det måste jag ha!" och visst var det så.

Helt poänglöst men ack så rofyllande. Kommer gå riktigt bra för detta spelet, så länge de inte sätter en 649 prislapp på det.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Flakmonkey
Skrivet av MiLeS:

Importerade den japanska versionen utav orginal Katamarit till PS2an typ ett år innan de släpptes i USA. Var ett av de spelen som man kikade lite bilder på och kände att "detta ser wild & crazy ut, det måste jag ha!" och visst var det så.

Helt poänglöst men ack så rofyllande. Kommer gå riktigt bra för detta spelet, så länge de inte sätter en 649 prislapp på det.

Släpps via xbox live arcade... så lär ju knappast bli fullt pris... men dyrare än ett standardspel lär det ju bli... skulle nog tippa på en 200 spänn eller någe sånt

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Släpps via xbox live arcade... så lär ju knappast bli fullt pris... men dyrare än ett standardspel lär det ju bli... skulle nog tippa på en 200 spänn eller någe sånt

Stämmer det verkligen det? Var inte det något som GameSpot hade ur sig och som senare visade sig vara fel?

Skrivet av GameSpot:

[Correction: Beautiful Katamari will be released as a full retail package and not a download on Xbox Live Arcade, as previously reported. GameSpot regrets the error. -Eds.]

Beautiful Katamari Hands-On @ GameSpot


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

varför hittar jag inte demot på mitt marketplace?`:(

We Love Katamari var ett lysande spel ju!


signatur

Patrick
Producer@DICE

Inaktiv

Om man har bråttom går det ju utmärkt att registrera ett amerikanskt Live-konto och ladda demon därifrån.

Medlem
Skrivet av Sokkan:

Om man har bråttom går det ju utmärkt att registrera ett amerikanskt Live-konto och ladda demon därifrån.

Vart de inte nått tjaffs om att de stängde av konton helt om man gjorde så?

I alla fall så är ju Katamari helt underbart och detta kommer nog vara lika bra. Frågan är om "lika bra" räcker för att man skulle vilja spela de igen.

Medlem

Hade aldrig testat ett Katamari lir innan. Totalt sinnesjukt och skitkul. Ett givet köp.


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv
Skrivet av Noken:
Skrivet av Sokkan:

Om man har bråttom går det ju utmärkt att registrera ett amerikanskt Live-konto och ladda demon därifrån.

Vart de inte nått tjaffs om att de stängde av konton helt om man gjorde så?

I alla fall så är ju Katamari helt underbart och detta kommer nog vara lika bra. Frågan är om "lika bra" räcker för att man skulle vilja spela de igen.

Det har jag inte märkt något av. Däremot får man inte tillgång till allt de andra har, som t ex. Video Marketplace i USA. Demon, filmer, XBLA osv. går problemfritt.

1
Skriv svar