Veckans scrum sprint (dvs vad som ska göras)

Inaktiv
Veckans scrum sprint (dvs vad som ska göras)

Vi ger alla en inblick hur man/vi gör spel, så här är denna veckans s.k. Scrum Sprint (typ vad som ska göras innan vi får festa i helgen )

Kod:
- Fysik & kollisions system
- Implementera karaktärs kontroll (slå, hoppa, magi osv)
- Skissa på AI system

3D grafik:

- Alla 4 huvud karaktärerna ska vara helt klara
- Modolera fiender

2D grafik:
- Texturer för alla huvud karaktärer
- Konsept för gems & gem system
- Grafik för teaser

Level editor:
- Implementera scripting

Narrativ:
- Fortsätta skriva

Levels:
- Fortsätta göra levels

Börja göra teasern

#blogg

Medlem
Veckans scrum sprint (dvs vad som ska göras)

hah, ni har en vecka med huvudbry framför er mao
Lycka till

Inaktiv

Jo det blir en del att göra Dock är vissa av sakerna påbörjade sedan en tid tillbaka så det som står på listan är saker som ska vara klara eller implementerade så att de fungerar.

En punkt på listan = en persons arbete för en vecka typ

Medlem

Lycka till!
Men alltså jag kan inte hitta ett av era spel - Exhaust på mitt xbox 360 eller på xboxs hemsida. Jag har provat att ta er länk på er hemsida och hittar då spelet... men jag kan inte ladda ner det, det står såhär: Erbjudandet är inte giltigt i din region eller har upphört.
Tips?


signatur

Wai

Inaktiv

Hej Godnoken. Spelet går inte att ladda hem ifrån Sverige just nu (går bar ai USA och ett antal andra länder). Har att göra med att Microsot inte gjort det tillgängligt ännu här i Sverige pga av att "vi" inte laddar hem så mycket. Så förhoppningsvis så kommer det att komma även här i Sverige om ett tag. Men när vet jag tyvärr inte. Vi fick inget bra svar ifrån Microsoft när vi frågade dem för någon vecka sedan.

Medlem

Ok, då vet jag:D


signatur

Wai

1
Skriv svar