Nya bilder från Postal III

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av zijn:
Skrivet av zauii89:

Ser extremt tråkigt , fult ut.
Vad ser dem i den här serien egentligen.

pubitala intressen detta är ett skräp spel hela jävla postal serien är dynga sedan att komma med att de fria ordet bla bla vissa borde fan bara bort detta är en va dom får finns någon jävla reson

Vissa borde gå en svenska kurs i grammatik. Lära sig använda stor bokstav, punkt och kommatecken... och meningsuppbyggnad så man fattar vad det står...

du fattar nog va ja menar om inte så ska ja sumera de förbjud skiten
kan inte bli klarare än så.

Medlem
Skrivet av zijn:
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av zijn:
Skrivet av zauii89:

Ser extremt tråkigt , fult ut.
Vad ser dem i den här serien egentligen.

pubitala intressen detta är ett skräp spel hela jävla postal serien är dynga sedan att komma med att de fria ordet bla bla vissa borde fan bara bort detta är en va dom får finns någon jävla reson

Vissa borde gå en svenska kurs i grammatik. Lära sig använda stor bokstav, punkt och kommatecken... och meningsuppbyggnad så man fattar vad det står...

du fattar nog va ja menar om inte så ska ja sumera de förbjud skiten
kan inte bli klarare än så.

Nä jag kan inte läsa vad du skriver, så jag fattar inte vad du menar. Men jag har ett förslag. Gå om klass 1-6 och lär dig skriva ordentligt.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Givetvis skall det finnas spel som avviker från mallen av vad en FPS är - enklaste sättet att göra detta är att ta en helt vanligt FPS och göra den extra vulgär. Billigt, tråkigt och dumt.

Spelet är iaf inte ännu en dussinskjutare. Dina åsikter, grundade på vad, är billiga, tråkiga och dumma.

Skrivet av CastorFiber:

Va? Vad menar du? Hittar på? Vad är det du läser som inte jag ser?

"skall det verkligen vara roligt, skall det vara humor att vara rascist, sadist och allmänt slö i skolan? "

Allmänt slö i skolan, var kom det ifrån? Det var det jag menade.

Skrivet av CastorFiber:

Hmm... sitter du obekvämt eller har du trånga kläder? Du får spela vad fan du vill, det skiter jag fullständigt i - jag har inte försökt styra vad du skall tycka eller göra i ett enda av mina virtuella andetag i denna tråd.

Samtidigt ser du gärna att spelet försvinner eftersom ingen bör köpa det och om man nu köper spelet får man helst ha lite mer bakom pannbenet.

Tack för den du.

Medlem
Skrivet av teX:

Spelet är iaf inte ännu en dussinskjutare. Dina åsikter, grundade på vad, är billiga, tråkiga och dumma.

Mina åsiker kring spelet må stå på lös grund men det innehåll spelet verkar ha tycker jag är fånigt.

Skrivet av teX:

"skall det verkligen vara roligt, skall det vara humor att vara rascist, sadist och allmänt slö i skolan? "

Allmänt slö i skolan, var kom det ifrån? Det var det jag menade.

Slö i KOLAN skrev jag - inte skolan. Inte så stor skillnad kanske?

Skrivet av teX:

Samtidigt ser du gärna att spelet försvinner eftersom ingen bör köpa det och om man nu köper spelet får man helst ha lite mer bakom pannbenet.

Tack för den du.

Hehe, jag fattar inte hur du kan känna dig påhoppad av det jag skrev - jag tycker det är ok för en person med åldern inne att spela detta spelet men att försvara innehållet går bara inte utan att göra bort sig - ok, det är kul - jag köper det - frågan är bara; Borde det vara kul?

Hade jag tyckt att du var trög hade jag meddelat dig i ett PM.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

123
Skriv svar