GRAW 2 patchat igen

Medlem
GRAW 2 patchat igen

toppen! det behövdes! sedan kanske de kan förbättra nätverks koden för dte är på tok för hög ping på de flesta servrarna..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kan de fixa AIn i Singleplayer också?

Medlem
Medlem

Jag krashar var 10:de minut när jag spelar detta spel (även med denna patch installerad). Finns topics på 6 sidor med folk som lider av samma sorts problem. Finns inte en chans att jag betalar ett öre för ett så ostabilt spel. Har testat både i XP32 och Vista64, 2 olika grafikkort och 3 olika drivrutiner.

Vill gärna spela multiplayer men... så länge det krashar så här mycket så låter jag bli att köpa.

Medlem

När man spelar en crackad kopia har man ingen - ingen - rätt att klaga på att spelet krashar. Ingen.

(Jo man har tekniskt sett rätt att klaga på vad man vill så klart, men man är en fjant)

Medlem

Håller med, men just GRAW 2 har faktiskt inget kopieringsskydd så det borde inte göra någon skillnad om man har ett original eller en kopia.

På min burk är det väldigt stabilt, hade problem med krasher i början men ändrade "Max frames to render ahead" i grafikkortsinställningarna från 3 till 0 och sen dess har det inte krashat.

Medlem

har KÖPT spelet, frånsett många andra här på forumet och för mig är spelet stabilt, har hänt att man tappat multiplayer server någon gång när man ska byta bana men annars är allt bra. Tycker AI:n behöver en riktig remake...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av FZ.Medlem:

När man spelar en crackad kopia har man ingen - ingen - rätt att klaga på att spelet krashar. Ingen.

(Jo man har tekniskt sett rätt att klaga på vad man vill så klart, men man är en fjant)

Jag har självfallet testat både SP demo och MP demo och bägge krashar exakt likadant. Klagar jag på att ett spel krashar så vet jag vad jag talar om.

1
Skriv svar