Loki-demo släppt
skulle testa igår, kör vista så har DX10 installerat, valde då att inte installera DX9.
MEN, då funkar det inte :P.
Man måste ha de delarna av dx9 installerat för att kunna spela dx9 spel, ganska uppenbart med tanke på att dx10 är uppbyggt från början och inte inkluderar de tidigare versionerna.
Spelet var väl inget vidare enligt mig men det gav mig åtminstånde hopp om att tips faktiskt går fram.
Usch nej det må jag säga. Det här demot var inte speciellt upplyftande, inte för att jag över huvudtaget följt Loki men ändå. Kändes lite som ett kasst Titan Quest (TQ var ändå helt ok underhållning) och det faktum att man bara har 3 olika karaktärer att välja på bådar ju inte speciellt gott för något längre omspelningsvärde.
Efter att ha lirat i ungefär 10 minuter avfärdar jag Loki som ännu ett halvdant hack n slash som snart kommer falla i glömska.
But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))
Är de starforce i spelet?
Ja, tyvärr.
Jaha, hur vet du det? Jag behövde inte reboota efter install och körde även removal tool utan att hitta något.
Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005
Ja, tyvärr.
Jaha, hur vet du det? Jag behövde inte reboota efter install och körde även removal tool utan att hitta något.
Själv installera jag det inte. Men en polare gjorde det och efter installationen så fanns StarForce gömd i Enhetshanteraren. Men det försvann med avinstallationen.
Ja, tyvärr.
Själv installera jag det inte. Men en polare gjorde det och efter installationen så fanns StarForce gömd i Enhetshanteraren. Men det försvann med avinstallationen.
ok
Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005
gick helt flyttande för mig och tycker det var ganska roligt kanske blir att köpa det när det komemr älskar hack n slash spel:D enda ajg tycker var dåligt var invetorit med rustningar armor sånt:S
borde vara som vanligt som i wow diablo2 osv mycket lättare att förståsig på.
Spela spel är kul ibland.