ET: Quake Wars i september

Robot
Medlem
ET: Quake Wars i september

Redan slut på gratisnycklar

Medlem

Lång väntan på download från FP. Varför kunde de inte släppa filen på en torrent också....

Medlem

Trots att man förbokat QW:ET så fick man ingen betanyckel som man fick på förbokningen av WiC utan man måste ha ett subscriberkonto hos de där asgamarna Fileplanet.

Det sura är att man gick på hypen och förbokade spelet...

Medlem

FZ, kan inte ni lägga upp klienten för download? =/


signatur

living let die

Medlem
Skrivet av Boulund:

Lång väntan på download från FP. Varför kunde de inte släppa filen på en torrent också....

Finns på torrent sedan igår.

http://www.speltorrents.se/details.php?id=552


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Tackar Purre! Tvär så hann jag dra hem 85% från FP innan jag såg ditt inlägg :/


signatur

living let die

Medlem

Bättre än den förra betan? Någon som spelar?

Medlem
Skrivet av artist:

Tackar Purre! Tvär så hann jag dra hem 85% från FP innan jag såg ditt inlägg :/

Gott att du fick hem det till slut iallafall


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av dcxs:

Bättre än den förra betan? Någon som spelar?

Tycker banan var bättre och det verkar flyta på bättre. Sedan stöd för 1280*1024, det fanns inte innan. Mer har jag inte hunnit kolla.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Kan spela Beta 2 med sin Beta 1-betanyckel? Eller var man tvungen att ha en av de 25 000 som släpptes samtidigt?
Har inte hittat svar någonstans.

Medlem

såg info om beta 2:an: "up to 30% performance gain" .... en hel del !


signatur

Make a hole !

Medlem
Skrivet av Xiap:

Kan spela Beta 2 med sin Beta 1-betanyckel? Eller var man tvungen att ha en av de 25 000 som släpptes samtidigt?
Har inte hittat svar någonstans.

Du kan spela med beta1-nyckel.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Xiap:

Kan spela Beta 2 med sin Beta 1-betanyckel? Eller var man tvungen att ha en av de 25 000 som släpptes samtidigt?
Har inte hittat svar någonstans.

Du kan spela med beta1-nyckel.

Tack! :heart:

Medlem
Skrivet av Xiap:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Xiap:

Kan spela Beta 2 med sin Beta 1-betanyckel? Eller var man tvungen att ha en av de 25 000 som släpptes samtidigt?
Har inte hittat svar någonstans.

Du kan spela med beta1-nyckel.

Tack! :heart:

np


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Xiap:

Kan spela Beta 2 med sin Beta 1-betanyckel? Eller var man tvungen att ha en av de 25 000 som släpptes samtidigt?
Har inte hittat svar någonstans.

Eftersom jag fick ett email med en inbjudan att ladda ned Beta 2 från IGN och det inte nämndes något om att man skulle behöva en ny nyckel så antar jag att min gamla nyckel skall fungera.

:\

Inaktiv

Nån som vet när demot kommer?.

Medlem

Kanske ska ta och ladda ner / testa det här då.

nj
Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av dcxs:

Bättre än den förra betan? Någon som spelar?

Tycker banan var bättre och det verkar flyta på bättre. Sedan stöd för 1280*1024, det fanns inte innan. Mer har jag inte hunnit kolla.

1280x1024 fungerade finfint i första betan (körde då det medans jag hade tid att spela), dock så var man tvungen att ställa in 5:4 aspektratio istället för 4:3 (iom 1280x1024 har "fel" förhållanden).

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av dcxs:

Bättre än den förra betan? Någon som spelar?

Tycker banan var bättre och det verkar flyta på bättre. Sedan stöd för 1280*1024, det fanns inte innan. Mer har jag inte hunnit kolla.

1280x1024 fungerade finfint i första betan (körde då det medans jag hade tid att spela), dock så var man tvungen att ställa in 5:4 aspektratio istället för 4:3 (iom 1280x1024 har "fel" förhållanden).

Ok, visste inte att man kunde få andra upplösningar om man ändrade aspektration. Får vara mer uppmärksam. Är det bättre med 5:4 när man kör 1280*1024?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Skrivet av nj:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av dcxs:

Bättre än den förra betan? Någon som spelar?

Tycker banan var bättre och det verkar flyta på bättre. Sedan stöd för 1280*1024, det fanns inte innan. Mer har jag inte hunnit kolla.

1280x1024 fungerade finfint i första betan (körde då det medans jag hade tid att spela), dock så var man tvungen att ställa in 5:4 aspektratio istället för 4:3 (iom 1280x1024 har "fel" förhållanden).

1280x1024 har förhållandet 5:4.. många skärmar har ett 4:3 förhållande och därför ser 1280x1024 fel ut. Allt blir ihoptryckt.. detta gör inte mycket i spel men arbetar man med grafik är det tvärruttet.

Medlem

ok, tack då ska jag börja med 5:4 i de spel som tillåter det.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

istälet ni går in på gamespot.com så ser och hittar du mycket mer du kan titta på ps3 xbox360 xbox ps ps2 allt.
Bara ett tips

sai
Medlem
Skrivet av Bennyfax:

1280x1024 har förhållandet 5:4.. många skärmar har ett 4:3 förhållande och därför ser 1280x1024 fel ut. Allt blir ihoptryckt.. detta gör inte mycket i spel men arbetar man med grafik är det tvärruttet.

Kunde lagt till att widescreen skärmar är 16:10 i ratio. 1280x800, 1680x1050 och 1920x1200 är några exempel på widescreen TFT-skärmar.

^^

Medlem

men vem fan kör på såna upplösningar e man
så kåt på att inte kunna se vad man köra lol.

1024x768 the best resolution evaH!

1
Skriv svar