Scene it? Yes.

Medlem
Scene it? Yes.

I förra helgen så hade jag och några andra filurer ett liten spelfest eller vad man skall kalla för det, en fest där det ölades och spelades olika spel.

Det spel som jag fastnade mest vid var Scene It!. Det som Fz inte direkt tyckte var så intressant där den som är sämst vinner etc, Men Så var inte fallet dock är man rätt så Film Intresserad så då var detta spel något som passade mig bra. Man kände igen rätt så många filmer men endel var även frågetecken vilket är kul. Dock så vann jag aldrig nån omgång fast jag tyckte det var rätt så bra för att vara ett frågesports-spel. Var verkligen härligt när man hörde Ljudklipp ifrån "Predator" eller såg Videoklipp ifrån "The Hunt for the Holy Grail"

Det som kan tyckas är konstigt är att det delas ut olika poäng för olika saker man har gjort.. eller inte har gjort.. Men Det gör det bara mera spännande. Tycker att "Scene It" är mer än ett okej spel då jag iaf kunde sitta med det ett längre tag med vännerna och skratta.

Blev en liten kortis idag, Men kände att jag kunde dela med mig om vad jag själv tyckte om detta spel. Så om ni får chansen så testa gärna och avgör själv, för jag var mycket skeptisk i början men sen så fastnade jag nästan på engång.

You Don't Vote For Kings

#blogg

Medlem
Scene it? Yes.

Heter den inte "The Quest for the Holy Grail" alt "Monty Python and the Holy Grail"? Scenen där Lancelot blir arresterad är alldeles för underbar! =D


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Hmm jag måste ha varit på knark eller nånting. Såklart heter den "Monty Python and the Holy Grail" Såg "The Hunt for Red October" igår så jag fick för mig saker.. I think.

1
Skriv svar