Om rövar och rövhål

Inaktiv
Om rövar och rövhål

Dagens löpsedel har sällan varit bättre. Laila Bagge stoltserar med att ofrivilligt visa upp sitt ass på generalrepititionen av Let´s Dance.
Det gillar vi.

Igår hörde jag mamma och en av hennes väninnor väldigt kort diskutera analsex.
Det gillar vi inte.
Det är inget jag önskar min värsta fiende ens.

Inatt vid klockan 04.40 börjar TV6 återigen visa "Kenny vs. Spenny, ett program där två killar ska genomföra någon form av utmaning.
Trogna tittare minns med glädje avsnitt som det där man skulle lyckas dra det bästa practical joket. Kenny skickade ett brev till Spencer (Spenny), där han utgav sig för att vara från smittskyddsinstitutet. Det visade sig att läkarna i en rutinmnässig läkarkontroll Spencer hade gjort några veckor tidigare hade hittat HIV, så Spencer var tvungen att flyga över halva Kanada för att inställa sig hos Smittskyddsenheten.
Väl ombord på planet talade Kenny in ett meddelande på hans telefon där han avslöjade att allt var fejk.
Andra saker de har tävlat i är vem som kan gå längst utan att skratta samt vem som kan vara naken längst. Programmet är på sätt och vis en realityshow, då två separata kamerateam följer vännerna i deras försök att triumfera över den andre.
Tjyv och rackarspel hör till vardagen.
I nattens avsnitt: vem av killarna kan producera mest sperma på en vecka?

"And why? Glory for the winner...
and humiliation for the loser" som de säger i introt.

Exempel på humiliation är att behöva slicka upp en fågelskit från en motorhuv, samt behöva leda ett vattengympapass för pensionärer.

Banda det och se det imorgon, sändningstiden är en skymf mot serien men den förtjänar er uppmärksamhet.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Om rövar och rövhål

Kenny vs Spenny är fan bäst!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

1
Skriv svar