Vilken spelserie är mest överskattad?

Sims och EA's NHL serie.:|


signatur
Inaktiv

Hur kan Half-Life 2 vara överskattat? Vad är det som inte är perfekt med HL2?


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Unreal spelen..

Medlem
Skrivet av DarthZ:

Hur kan Half-Life 2 vara överskattat? Vad är det som inte är perfekt med HL2?

Kan komma på iaf 2 saker, motorn: Klarar bara jättesmå levels, för långa laddningstider samt blande de buggigaste motorerna någonsin (forumen är överfyllda med folk med olika problem, speciellt med ljudet). De spel som bygger på Source är ofta extremt buggiga också (Bloodlines, Dark Messiah), motorn är skit..

Sen skulle spelen såklart gärna få vara få vara lite längre, ep1 var ju patetiskt kort.


signatur
Inaktiv

Warcraft (cartoon-craft)

Medlem

Frazz skrev:"Inte orkat läsa........ Men är HL2 en "Spel Serie" ??? Blivit för mycke små folk på denna sidan nu och de märks tydligt, SYND!

Föressten full de e man oxå

(tog mig 10min att skriva detta) "

---

*fniss* Hur känns det nu?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av AcuRa!:

Annan! Resident Evil, mycket bra story å hjärtat går på högvarv varje gång man kliver in i den zombie fyllda världen

Hur får du det till överskattad då egentligen? På dig låter det som att du gillar Resident Evil.

Medlem

Halo fick min röst, försökte verkligen gilla det, men det gick bara inte.

Inaktiv

Min röst går till Halo. Ett bra spel, definitivt, men om man får välja från listan så blir mitt val Halo. Sims har jag aldrig spelat, så där vill jag inte lägga mig i. Sen tycker jag väl att Half-life 2 inte blev en sån succé som man hade hoppats på, men eftersom man går på spelserie och Half-life 1 är inkluderat där, så kan man ju inte rösta på den uppenbart 8)

Medlem
Skrivet av DarthZ:

Hur kan Half-Life 2 vara överskattat? Vad är det som inte är perfekt med HL2?

Vad man får för pengarna. Rätt så lite variation och inte ens nära nog lika mycket speltid som i HL. Samt actiondelarna som har blivit sämre, FEAR är just nu det fps som har "fetast" action medan HL2 känns tamt.

Men huvudsaken är dålig variation i spelmoment och spelmiljö samt lite innehåll för pengarna.

Medlem

kam igen nu grabbar nu får ni ta och lungna ner er

Inaktiv

World Of Warcraft. Det hade kvittat om det hade varit det bästa spelet nånsin det hade ändå varit överhypat

Edit: Oj jag sökte på GoldenEye 007 efter hört det där angående Microsoft tänkte släppa en nyverison och såg den här tråden. Förstog inte hur gammal den var

Skriv svar