My Horse and Me premiärplåtat

Robot
Medlem
My Horse and Me premiärplåtat

Yessss! Rosa himmel och hästar, inte svårt att gissa den målgruppen.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Gullilulligt värre

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Yessss! Rosa himmel och hästar, inte svårt att gissa den målgruppen.

Sa killen med Kirby avatar. ;P

Medlem

Omg yes plx!!!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Ett garanterat köp:heart:

Medlem

såg rätt dugligt ut faktiskt, har verkligen hästmupparna datorer som klarar såntdärnt?

dmn
Medlem
Medlem
Skrivet av Artikelförfattaren:

[...] och ska enligt dem leverera en "mer realistisk hästupplevelse än något annat spel"

Hmm... Innebär det att:

...Hästarna bajjar och så måste man använda Wiimoten för att mocka efter dem?

...Man måste rykta hästarna efter rytt

...Man måste utfodra hästarna och bära hö till spiltan. Ger man dem fel foder så blir de kassa i magen och så måste man mocka upp berg av hästbajs

...Glömmer man att utfodra dem och ge dem vatten så dör dem och blir hamburgare

Jag menar, annars så lär ju spelet småflickorna att hästar bara är kul och inget ansvar, och det vore ju inget vidare. (Se där, en viktig fråga som borde tas upp av föräldrapöbeln i stället för att försöka banna våldsspel!)

Inaktiv
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av Artikelförfattaren:

[...] och ska enligt dem leverera en "mer realistisk hästupplevelse än något annat spel"

Hmm... Innebär det att:

...Hästarna bajjar och så måste man använda Wiimoten för att mocka efter dem?

...Man måste rykta hästarna efter rytt

...Man måste utfodra hästarna och bära hö till spiltan. Ger man dem fel foder så blir de kassa i magen och så måste man mocka upp berg av hästbajs

...Glömmer man att utfodra dem och ge dem vatten så dör dem och blir hamburgare

Jag menar, annars så lär ju spelet småflickorna att hästar bara är kul och inget ansvar, och det vore ju inget vidare. (Se där, en viktig fråga som borde tas upp av föräldrapöbeln i stället för att försöka banna våldsspel!)

Frekvensen av barn som vill köpa hästar efter några timmar av detta ökar markant till skillnad från barn som vill ut och döda efter ett redigt FPS.
Med andra ord så skapar sådana här spel mer obalans i världen än spelen med hinkvis med blod och ammunition.


signatur
Medlem

Man ser hästarnas genitalier...! o.O

Medlem
Skrivet av Newt:

Man ser hästarnas genitalier...! o.O

De går på realism vettu, ingen censur här inte.

Bilderna jag ser är ju den snälla varianten dessutom...

Medlem
Skrivet av Katana:

såg rätt dugligt ut faktiskt, har verkligen hästmupparna datorer som klarar såntdärnt?

har du råd med häst har du nog allt annt också, annars köper du det ^^

Inaktiv
Skrivet av Fjornsvavne:

Yessss! Rosa himmel och hästar, inte svårt att gissa den målgruppen.

Ja, jag anmärkte på det också. Ddet är intressant att all himmel är just rosa och inte blå. Vad var det för ljushuvud som kläckte den idén tro?

Könscementerande idioter hos utvecklaren.


signatur

Terapi? Nä, Quake.

Medlem
Skrivet av infinitesorrow:
Skrivet av Fjornsvavne:

Yessss! Rosa himmel och hästar, inte svårt att gissa den målgruppen.

Ja, jag anmärkte på det också. Ddet är intressant att all himmel är just rosa och inte blå. Vad var det för ljushuvud som kläckte den idén tro?

Könscementerande idioter hos utvecklaren.

Lustigt hur folk fortfarande tycks tro att något blir mer anpassat för kvinnor bara för att man stänker på lite rosa färg. Försök hitta rosa babykläder för en pojke eller blå för en flicka.

Och så undrar man varför vi fortfarande har ett könsdiskriminerande samhälle...

1
Skriv svar