Skate 2, någon?

Inaktiv
Skate 2, någon?

Jag är riktigt sugen på att köpa Skate 2. Men det jag är lite orolig över är kontrollen. Är det som i första spelet där man försöker göra en laserflip men istället blir det en Shuvit?

Första spelet är riktigt roligt. Men det finns ju en del fel med det som gör att jag ledsnar snabbt på det. För det första är det, som jag nämnde, kontrollen. En annan sak är kameravinkeln. Varför måste man ha den uppe i röven hela jävla tiden? Det andra är när man ska spela in sina filmer som man har som uppdrag. 4000 poäng på 30 sekunder? Det är ändå ganska mycket och man måste i princip hitta det perfekta stället för att skrapa ihop så mycket. Och det blir säkert svårare längre fram i spelet.

Om någon vet något om hur det nya spelet är så kommentera gärna.

//Markus

#blogg

Medlem
Skate 2, någon?

demot finns ju ute för grabs..

men spelet är som ettan fast en del laggigare..
kontrollen är i stortsett samma, kanske lite försämrad juh med att man nu kan hoppa av skateboarden och etc..

kameran är fortfarande i röven, och uppdragen är säkerligen minst lika jobbiga..

jag diggade ettan starkt, men tvåan blir nog inget köp för mig..

ha d bäst//MegO

Inaktiv
Skrivet av Mekku:

demot finns ju ute för grabs..

men spelet är som ettan fast en del laggigare..
kontrollen är i stortsett samma, kanske lite försämrad juh med att man nu kan hoppa av skateboarden och etc..

kameran är fortfarande i röven, och uppdragen är säkerligen minst lika jobbiga..

jag diggade ettan starkt, men tvåan blir nog inget köp för mig..

ha d bäst//MegO

Jo, jag gillar ettan, men det blir lite för mycket. Men då ska jag alltså låta bli Skate 2 i alla fall. Tack så mycket.

1
Skriv svar