Nio nya skärmdumpar från Lair

Robot
Medlem
Nio nya skärmdumpar från Lair

Ser som vanligt underbart ut, men kanske dags att uppdatera releasedatumet?


signatur
Inaktiv

Japp, 14 augusti dyker det upp. I USA i alla fall

Medlem

Bara jag som inte förstår hypen kring detta spelet?

Inaktiv
Skrivet av Nikie:

Bara jag som inte förstår hypen kring detta spelet?

Nej, du är nog inte ensam. Och du måste inte vara hypad över spelet

Men det är lite av ett teknologiskt underverk att Factor 5 lyckas köra ett spel med 1000-tals fotsoldater, hundratals drakar, fysikberäknat vatten, partikeleffekter så det stänker om det och banor med kilometerlång draw distance i 1080p i 30 fps. Jag kan inte uttala mig om hur spelet spelas men av de Factor 5-spel jag spelat tidigare har jag fullt förtroende för att också Lair är riktigt välgjort och roligt

Medlem
Skrivet av Nikie:

Bara jag som inte förstår hypen kring detta spelet?

Håller med dig

Medlem

Jaha, F5 var gänget bakom SW; RS , bra spel för övrigt!
Samt att dom pillat med Nintendo tidigare, men men.
Det kanske blir ett bra spel iaf, trist att inte så många 1080p apparater finns ute bland folket, men kanske funkar bra via 720p också? ^^

Aja, kommer väl ett demo får man hoppas på, så man kan testa lite.

Medlem

Jag var heller inte Hypad för detta spel, men efter jag har läst previews så verkar detta ha en underbar story med intriger, mord svek!

(Sen är jag en grafikhora med en 1080p LCD tv)


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av fanboy:

Jag var heller inte Hypad för detta spel, men efter jag har läst previews så verkar detta ha en underbar story med intriger, mord svek!

(Sen är jag en grafikhora med en 1080p LCD tv)

Jo jag har med det, bara 40" dock. Men det jag menade var att grafiken inte kna sälja ett spel som detta tror jag då det känns ganska medelmåttigt rent gameplay mässigt sett och att många fortfarande använder komponent. ist för hdmi.

Medlem

^- Alltås, de har ju olika typer av uppdrag. Spaning, stealth krig krig krig, osv.

Då kan man ju säga att ett FPS är repetivt och saknar gameplay?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av fanboy:

^- Alltås, de har ju olika typer av uppdrag. Spaning, stealth krig krig krig, osv.

Då kan man ju säga att ett FPS är repetivt och saknar gameplay?

Lugna ned dig och tänk på blodtrycket. Det är inte spelsättet som avgör vad spelet har att erbjuda i gameplay, utan gameplay är det totalta innehållet och inte ytan. Det jag menar i detta fallet är att begreppet drakar som flyger och sprutar eld har varit på tapeten förut och vara hypat för att sedan totalkrasha. Vad har lair att erbjuda förutom en snygg yta? Ja det är frågan---

Medlem

Lugna ner dig... nä nu jä... *argh* *hjärtattack*


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

[quote=fanboy]^- Alltås, de har ju olika typer av uppdrag. Spaning, stealth krig krig krig, osv.
/quote]

Stealth med en stor drake? ;p

Medlem

[quote=Drunken_monkey_boxer]

Skrivet av fanboy:

^- Alltås, de har ju olika typer av uppdrag. Spaning, stealth krig krig krig, osv.
/quote]

Stealth med en stor drake? ;p

Absolut, kolla... Igns preview tror jag det var. Du flyger på natten, i dalar, för att undvika torn.

Så det går.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

1
Skriv svar