Första trailern och bilden från Infamous

Robot
Medlem
Första trailern och bilden från Infamous

Ser ju ut att klå 360 spelet crackdown iallafall.

KoP
Medlem
Skrivet av the_blueflame:

Ser ju ut att klå 360 spelet crackdown iallafall.

Njaa.. skulle själv inte våga sia om det om den enda utgångspunkten var en video på 1 min. och 30 sek. Ser hyffsat likvärdigt ut.. och finns det ett lika skönt co-op läge som i Crackdown så kan det nog bli kul. Å sett av trailern så får man ju hoppas att det inte är natt och regn större delen av spelet. Att klättra upp på en 700 m. hög skyskrapa i Crackdown och se solen gå upp och övergå till dag är en tjusning i sig.

Medlem

Tycker det ser ut som ett bra Crackdown faktiskt. För Crackdown var i min mening allt annat än bra, tråkigt gameplay och fy helvete för den där snubben som ska snacka med en hela tiden.
"Agent, I am so lonely"
"Agent, will you please be my friend? D:"

Medlem

ja, crackdown va skit, men värt det för halo 3 betan. men detta kommer nog bli bättre än crackdown, men det säger inte mycket.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Jag blev imponerad första gången jag såg denna video under E3, fler och fler titlar som verkar lovande för PS3. Kanske är dags att överväga ett inköp snart...


signatur

- r4z0r -

Medlem

Jo, detta verkar intressant. Gillar designen av huvudkaraktären. Hoppas det blir ngt vettigt. Det är alltid trevligt med lite moraliska avvägningar i ett spel.

1
Skriv svar