Blizzards tredje team jobbar på något helt nytt

Inaktiv

Sa inte Blizzard i någon interview om just Ghost spelet. Att när tiden var mogen skulle det tas upp igen och omarbetas för att tekniken då inte kunde komma upp till den standarden som de själva ville? Hoppas på ett riktigt coolt Ghost lir Gärna ett FPS lir med stora vyer med Starcraftmiljö det skulle rocka och det är nytt

Kan vara ganska logiskt då SC2 skulle ge ghostliret en rejäl boost frammåt...

Medlem

Ge oss ett episkt äventyrslir eller något hett tps


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

nå nytt, allt känns så uttjatat.

Medlem

Någon författar som gjort/gör böker om warcraft och anra blizzard releteratade saker håller på med diablo böcker. I en intervju så skrev han att han inte skiver böcker till döda spelserier så inom sin tid är jag rätt säker vi kommer få se ett Diablo 3.

Tror intervjun var på blizzplanet.com om jag inte minns fel.

Medlem

"separate from World of Warcraft and StarCraft II."

DIABLO III!!!
Has to be, just has to be!

Medlem

Seriöst Blizzard är juh så jävla duktiga, kan dom inte använda sina hjärnor och gör något nytt och fantastiskt, som dom lyckats med förr. Enuff med Starcrat och Warcraft, det enda jag vill se från dom serierna är ett StarCraft: Ghost. Diablo 3 vore najs, men inget jag jätte gärna vill ha just nu... Våga starta nått nytt, mesar. \o/

Medlem
Skrivet av Krockobil:

nå nytt, allt känns så uttjatat.

I sanning. Både WarCraft och Diablo har gjorts om och om igen, är så jäkla less på dessa spel. Blizzard kan bättre än så, låt oss hoppas på att de kan överraska oss med något helt nytt och coolt istället!


signatur

- r4z0r -

Medlem

Starcraft: Ghost var väl på gång igen? har ett minne om att blizzard hade nämnt att dom tänkte börja igen på det spelet.

Medlem

Rock'n roll racing > all

Medlem

Diablo 3 snälla..

Medlem

SNÄLLA ett nytt Rock'n'roll Racing till DS

Inaktiv

Diablo 3 lär det vara

Inaktiv

Diablo III eller nåt helt nytt hoppas jag på. Eller varför inte ett nytt Lost Vikings till Wii?

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Loading:

Jag hoppas på något helt nytt.

Medlem

World of Gamecraft

Medlem

Det står något helt nytt så det kan inte vara D3 eller Warcraft.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Så länge det inte är ett mmorpg så är jag nöjd.

Diablo of StarWarcraft.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

PaZ
Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Det står något helt nytt så det kan inte vara D3 eller Warcraft.

Fast grejen är att det inte står så i artikeln, så det verkar som att FZ vinklat lite väl hårt..

123
Skriv svar