Pojkområdet 2

Medlem
Pojkområdet 2

Sådär, nu har jag äntligen lirat Killzone 2 (Ha! Ännu en gång ett fyndigt skämt!) demot och jag kan bara säga att jag är imponerad. Spelmässigt har inte mycket hänt, förutom att man nu kan ta skydd vid hörn, lådor, det vanliga ni vet, samt att secondary attack har försvunnit, ingen hagelbrakare på Helghast vanliga gevär
Men det är grafiken som verkligen slog mig och känslan jag fick när ljud, fysik & ja, grafiken samspelar för att göra upplevelsen av krig total. Bland annat när man hivar iväg en granat i en lagerlokal och blod, kroppar och damm fyller luften och skriken ljuder från alla håll och kanter. Ah, spelglädje och sadism, hand i hand.

Ah Helghast, mina nya favoritfiender, tills RtCW 2 släpps förstås!

Körde lite Resistance 2 på nätet förut och maken till lätt spel har jag inte vart med om på länge. Igår så körde jag deras TDM-läge och sprang bara runt och peppra på allt jag såg, låg 7a av 40 efter 5 minuter och då hade dem ändå hållt på ett tag innan... Nu så lira jag Cooperative, vilket är ganska kul faktiskt när man är 8 pers, iallafall som Medic då man bara hovar in exp och ja, hyfsat med kills också faktiskt. Men kul var det + att jag blev inbjuden till nån sorts klan, men jag är ganska säker på att personen i fråga bjuder in alla han/hon ser, ni känner kanske igen typen.

Nyss så nita jag även 10-manna Archavon i Wintergrasp-raiden. Med en healer. Snubben kan sin klass, men brukade inte det stället vara svårt en gång i tiden? Nåja, tills vidare, frid.

#blogg


signatur
Medlem
Pojkområdet 2

Omg, Boyzone-skämt nästan dödsstraff på det där!

1
Skriv svar