Helvetes porten, vart tog du vägen?

Medlem
Helvetes porten, vart tog du vägen?

Som rubriken säger. Vart tog du vägen? Jag menar självklart inte en riktigt helvetes port, det vore galet. Nej, jag menar spelet Hellgate: London. Varför var de tvungna att lägga ner spelstudion? Jo, jag vet varför de var tvungna. Men det är inte riktigt poängen.

Jag har nyligen återinstallerat det urgrymma spelet! Och jag saknar verkligen online läget. Vist, kul att det snart sätts igång igen, men inte av Flag Ship.
Jaja, får la nöja mig med det som går, Single Player läget är det inget fel på, förutom att det är mindre folk... Och så.

/cry

Är det fler av er där ute som tycker som jag? Att spelet är värt penningen att köpa och spela? Eller är det ännu ett spel som slängs på hyllan för att bli uppätet av dammtrollen? Eller inte ens värt köpet?

#blogg


signatur

Spaceships Are Magic

Medlem
Helvetes porten, vart tog du vägen?

Tycker inte alls som du, själv tycker jag att Hellgate London är ett av de sämsta spelsläppen. Så sjukligt tråkigt spel.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag såg fram emot Hellgate innan det kom ut, men demo'n tyckte jag var sjukt trist och faktumet att det inte fanns LAN-spel förstörde det hela ännu mer.

1
Skriv svar