E3-trailer: Super Mario Galaxy

Medlem
E3-trailer: Super Mario Galaxy

Är det bara jag , eller har Mario tappat mycket av sin glans på senare tid? Han kommer iofs alltid vara The Alimighty Fatso , men de dom tuffare konkurenterna steker honom.

Medlem

Jag tror detta blir ett kalaslir

Medlem

Och med New Super Mario Bros visade han att han fortfarande kan!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

blev riktigt sugen på spelet när jag såg denna


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Mario-serien har imo stagnerat rejält sedan Super Mario 64 (nej, jag tyckte inte NSMB var någon höjdare) men det här verkar äntligen vara en återgång till den goda sidan. Bi-dräkten är bara den ett bra steg åter till det som gjorde Mario guld som plattformare, hoppas också Eldblomman snart får återuppstå i 3d

Det ser fantastisk roligt ut och är fortfarande spelet jag är mest hypad över till Wii.

Medlem

barnsligt!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Barnsligt och barnsligt, lär vara skitkul att hoppa omkring där ändå

Medlem
Skrivet av ReDog:

Barnsligt och barnsligt, lär vara skitkul att hoppa omkring där ändå

kanske för vissa, en tecknad fet gubbe som hoppar omkring på planeter och samlar stjärnor och tar "magiska svampar" som gjör honom till ett bi


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av ReDog:

Barnsligt och barnsligt, lär vara skitkul att hoppa omkring där ändå

kanske för vissa, en tecknad fet gubbe som hoppar omkring på planeter och samlar stjärnor och tar "magiska svampar" som gjör honom till ett bi

Super Mario?! Barnslig?! Jag antar att du då tycker att CS och Doom är mycket coolare och tuffare då?

löjligt...

Medlem
Skrivet av Artorius:
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av ReDog:

Barnsligt och barnsligt, lär vara skitkul att hoppa omkring där ändå

kanske för vissa, en tecknad fet gubbe som hoppar omkring på planeter och samlar stjärnor och tar "magiska svampar" som gjör honom till ett bi

Super Mario?! Barnslig?! Jag antar att du då tycker att CS och Doom är mycket coolare och tuffare då?

löjligt...

usch prata inte om cs det värsta jag vet


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av ReDog:

Barnsligt och barnsligt, lär vara skitkul att hoppa omkring där ändå

kanske för vissa, en tecknad fet gubbe som hoppar omkring på planeter och samlar stjärnor och tar "magiska svampar" som gjör honom till ett bi

Ja, man är ju mycket coolare om man skjuter zombies och annat farligt. Seriöst, oavsett vad man spelar så är det väl lika "barnsligt". Sen om du tycker om att springa runt som en muskulös stereotyp som skriker motherfucker varje gång man skjuter så är det upp till dig.

Men att klaga på ett spel som kan spelas av vem som helst är enligt mig riktigt löjligt.

Medlem
Skrivet av n0nn:
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av ReDog:

Barnsligt och barnsligt, lär vara skitkul att hoppa omkring där ändå

kanske för vissa, en tecknad fet gubbe som hoppar omkring på planeter och samlar stjärnor och tar "magiska svampar" som gjör honom till ett bi

Ja, man är ju mycket coolare om man skjuter zombies och annat farligt. Seriöst, oavsett vad man spelar så är det väl lika "barnsligt". Sen om du tycker om att springa runt som en muskulös stereotyp som skriker motherfucker varje gång man skjuter så är det upp till dig.

Men att klaga på ett spel som kan spelas av vem som helst är enligt mig riktigt löjligt.

det har jag väll inte sagt, jag gillar spännande spel med en bra historia. Jag måste väll kunna kritisera ett spel, bara för att det är ett spel som kan spelas utav vem som helst måste väl inte jag tycka att det är bra?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Det fick mig att tänka till... Vad ÄR storyn i Super Mario Galaxies egentligen?

Jag tycker att Super MArio 64 var ett kanonspel, men de som släpps på senare år har inte varit roliga i min mening.

Inaktiv

Super mario har förlorat sin glans på senare tid, tyckte också att det senaste riktigt bra spelet var Mario64 men det här spelet ser ut att föra tillbaka Mario till sin forna glans.

Medlem

Även om senare Mario spel har varit lite tråkiga så tycker jag att detta verkar jäkligt kul.

Medlem

Tar genren platformsspel till en helt ny nivå iaf. Såg riktigt roligt ut

Medlem

Jag som trodde det skulle vara ett MMO. =(


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Isaz:

Det fick mig att tänka till... Vad ÄR storyn i Super Mario Galaxies egentligen?

Jag tycker att Super MArio 64 var ett kanonspel, men de som släpps på senare år har inte varit roliga i min mening.

???
Spöa bowser? Rädda prinsessan? Käka flugsvamp?

Storyn brukar inte vara så väsentlig i Marios äventyr. Desto färre dialogrutor som man hopplöst försöker pumpa förbi utan resultat, desto bättre. Därmed inte sagt att den bristande, eller helt avsaknade storyn är något negativt. Mario behöver inte det där


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Inaktiv

haha ge mig 8)

Medlem

Klart det är barnsligt. Det är ju så Super Mario ska vara. Hade ju varit läskigt om det hade varit som "The People's Mario" >:


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Nästan värt att skaffa ett Wii bara för att få spela som Bi-Mario

Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av n0nn:
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av ReDog:

Barnsligt och barnsligt, lär vara skitkul att hoppa omkring där ändå

kanske för vissa, en tecknad fet gubbe som hoppar omkring på planeter och samlar stjärnor och tar "magiska svampar" som gjör honom till ett bi

Ja, man är ju mycket coolare om man skjuter zombies och annat farligt. Seriöst, oavsett vad man spelar så är det väl lika "barnsligt". Sen om du tycker om att springa runt som en muskulös stereotyp som skriker motherfucker varje gång man skjuter så är det upp till dig.

Men att klaga på ett spel som kan spelas av vem som helst är enligt mig riktigt löjligt.

det har jag väll inte sagt, jag gillar spännande spel med en bra historia. Jag måste väll kunna kritisera ett spel, bara för att det är ett spel som kan spelas utav vem som helst måste väl inte jag tycka att det är bra?

Du sa ju att det var barnsligt?
Dessutom kan du väl inte avgöra om spelet är något bra/dåligt när du inte har provat det?

Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av ReDog:

Barnsligt och barnsligt, lär vara skitkul att hoppa omkring där ändå

kanske för vissa, en tecknad fet gubbe som hoppar omkring på planeter och samlar stjärnor och tar "magiska svampar" som gjör honom till ett bi

Om du nu är så jävla cool varför är du ens här din tönt?

Verkar bli minst lika bra som mario 64!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Ja vad säger man? Mario... ett måste

1
Skriv svar