Tillkännagivet och premiärplåtat: Silent Hill 5

Robot
Tillkännagivet och premiärplåtat: Silent Hill 5
Medlem
Tillkännagivet och premiärplåtat: Silent Hill 5

Tappade intresset efter 2an. Hoppas detta blir riktigt bra, även om jag hoppas mera på RE5 och dess EBOLA smygande voodoo smitta ;D

Btw, kan dem inte bara hitta på andra namn och sätta ( Silent Hill 5 / SH5 / Resident Evil 5 / RE4 som undertitlar till spelen ist? Vet att namnet säljer mycket men komigen, snart blir det larvigt

Medlem

ooh gud, älskar verkligen silent hil serien!! Vill ha mer info nu

Det utvecklas tyvärr inte av Team Silent utan av The Collective, med spel som Mark Eckos Getting it up och The Da Vinci Code på meritlistan :/

Medlem

Hur bra kan det bli utan asiatiska män bakom spakarna? ..

Medlem

Efter Silent Hill 2 så gick den här serien nedför.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Det utvecklas tyvärr inte av Team Silent utan av The Collective, med spel som Mark Eckos Getting it up och The Da Vinci Code på meritlistan :/

och det as coola vampyr spelet Harker som kommer snart


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av peak_performance:

Det utvecklas tyvärr inte av Team Silent utan av The Collective, med spel som Mark Eckos Getting it up och The Da Vinci Code på meritlistan :/

och det as coola vampyr spelet Harker som kommer snart

Ett actionspel, ja, det bådar ju väldigt gott för Silent Hill det :dead:

Medlem
Skrivet av peak_performance:
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av peak_performance:

Det utvecklas tyvärr inte av Team Silent utan av The Collective, med spel som Mark Eckos Getting it up och The Da Vinci Code på meritlistan :/

och det as coola vampyr spelet Harker som kommer snart

Ett actionspel, ja, det bådar ju väldigt gott för Silent Hill det :dead:

ja menade att dom har gjort bra spel också, och om silent hill 5 blir dåligt får vi väll se när det kommer ut och inte gnälla långt inan det kommit ut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Harker har ju nu inte släppts ännu så svårt att säga. De har ju däremot utvecklat ett Buffy-spel till Xbox som vad jag förstått var bra, men det säger absolut inget om hur de kan hantera Silent Hill.

Jag har aldrig förstått en sådan inställning till att kommentera nyheter för övrigt.

Medlem

undrar om alone in the dark 5 blir bra fast dom inan bara har gjort bil spel?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

*suck* Detta kommer att gå åt helvete utan Team Silent...

Generic horror script coming up!

Medlem

Jag har spelat, Silent Hill från 1-4an men det sista orkade jag knappt spela igenom och nu kommer det en 5a: `?

okey om dom gör en RE och fixar så spelserien blir nått o räkna med är jag på men om det bara är nått i mängden igen tänker jag inte ens testa det.

Medlem

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

1
Skriv svar