Inaktiv
Ny nalle

För en gångs skull hade jag lite pengar över, vilket är olikt mig, hastigt bestämde jag mig för o införskaffa en ny mobil. Det blev en Sony Ericsson G900. Måste säga att jag är otroligt nöjd med mobilen.

Den är smidig men känns ändå rejäl o hålla i, ingen plast känsla här inte. Det inbyggda WLAN:et på 54Mbit funkar suveränt tillsammans med OperaMini, smidigt zooma in / navigera på skärmen.

Den 240x320 stora touch-skärmen håller också hög standard, och är väldigt precis då man använder pekpinnen (och man kan verkligen rita fina bilder i sina anteckningar som dom gör på reklamen).

Mjukvaran bygger på Symbian OS och UIQ, vilket gör att det finns många program att ladda ner som passar just G900, riktigt bra. En annan bra sak är att man nu fört över MegaBass funktionen som tidigare var exklusivt för Walkman-modellerna, till non-walkmans, däribland G900. Ger ett mycket bättre bas register.

Den enda saken jag kan tycka är dålig är kameran. Visserligen ligger den på 5Mpx men en 3.2 Cybershot modell presterar skarpare och färgklarare bilder i mitt tycke. Kanske skulle de valt o trycka i en sådan istället? Men men, man kan inte få allt, o de är absolut inget fel på kameran.

Detta var inte tänkt som ett skryt-inlägg utan jag vill verkligen rekommendera denna mobil till alla er som är sugna på en ny. Helt klart mitt bästa köp i år.

Sony Ericsson G900
Pricerunner G900

#blogg


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem
Ny nalle

Hur kan du säga att det var årets bästa inköp? Har du bestlutat dig för att inte köpa mer i år eller?

Inaktiv

Hittills såklart, tänkte att ett litet dött skämt på slutet kunde pigga upp lite


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

1
Skriv svar