Betanycklar till Quake Wars hos FZ!

Medlem

Här sitter man med en beta-nyckel och klienten är klar om 10 minuter.
Life is good as a subscriber. ^^

Medlem

Jo, ljudet suger, men hoppas det beror på att det är en beta.
Massa ljud som helt försvinner och de som funkar låter riktigt tunna och fjantiga.
Sedan laggar det anus och folk hoppar fram och tillbaka. Att köra walker är uteslutet.

Ah well, hoppades på mycket mer. inte minst med tanke på Enemy Territory's underbara spelkänsla. Får hoppas allt är betabuggar.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

tja man lär ju aldrig vinna som vanligt men slängde iväg ett mail endå.. hoppas!


signatur

Nämen!

Inaktiv

Jepps, ännu en som slängde iväg ett mail här.

Medlem

Klart man skickat iväg ett mail, men tyvärr känns det ju som att dom som mailat från 10 olika mailadresser kommer att få nycklarna

Medlem

Jao, hade kanske varit bättre att skapa ett konto man fick PM'a istället. Nu har jag inte tid att skriva mer..... måste fortsätta hålla tummarna.

Medlem

Slängde också iväg ett mail nyligen, hoppas man blir utvald.

Inaktiv
Skrivet av Khorney:

Klart man skickat iväg ett mail, men tyvärr känns det ju som att dom som mailat från 10 olika mailadresser kommer att få nycklarna

Ja, det är lite tjorvigt faktiskt. Speciellt när flera säkert hade avhållt sig om man bara hade uppmuntrat till rent spel eller liksom klartgjort intentionen med upplägget från början, utan någon följande efterkontroll. Nu är det ju så oklart att vissa säkert tänker att det är vindens gång och att "alla gör det" och att det är dumt att inte haka på, när ej så är fallet. Jaja, big deal egentligen. Man gör sig nog en otjänst om man spelar betan ändå.

Medlem

tänkte bara fylla i det flera sagt före mig. Otroligt vad populär nyhet detta var att kommentera

Medlem

När börjar FZ slänga ut nycklarna då? Idag, imorgon? *avtryckarfingret kliar* ^^

Edit: Ah läste nyheten igen och det verkar vara som att ni lottar ut det idag. När i sådana fall- fan va jag är sylten på att lira spelet nu fan haha ^^

Inaktiv

Men troligt att jag missade detta då, usch och fy för mig.

Medlem

Hahaha kollade första bilden på nyheten.. bra att uniformerna glänser... säkert riktigt bra när kammo är till för att man inte ska synas... *doh* Plastic-fantastic är bara förnamnet


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

äsch :<
Men bra initiativ av er, det är uppskattat!


signatur

snestreck woicer

Medlem

är det över???


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

Väntar FZ in i det sista innan de släpper de åtråvärda nycklarna eller?

Medlem

nu är det väl en dag senare än utsatt tid?


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

Undrar vad det är som gör att det drar ut på tiden ?

Medlem

Säger bara BETA

Man får hoppas det blir bättre och att ett demo släpps i samband med att spelet går guld


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av b3TTy:

Undrar vad det är som gör att det drar ut på tiden ?

Det är ett done deal.

Det står på nyhetens framsida för er som har missat det (tryck på nyhetslänken högst upp på sidan).

Skrivet av FZ:

Uppdatering: utlottningen är nu avslutad, vinnarna meddelas via mejl.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Skriv svar