Xbox 360 får rörelsekänslig handkontroll

Medlem

Näää MS, lägg av... håll er till egentillverkade ideér... kommer inte att slå igenom ett dugg... kanske kan vara kul i två, tre dagar... that's it !!!

"Manufacture something out of the ordinary"

Medlem

ceelie : Asså, pårökt eller? Det är inte MS som gjort skräpet!!!!! Gösses!!

Inaktiv

Undrar hur det kommer fungera med spelen? Jag mennar, spelen är väl inte gjorda från början för att fungera med rörelsekänslighet.

Kan bli intressant och se hur det kommer att fungera.

Någon som vet hur det funkar med xbox360 spelen som redan släppts osv?

Medlem
Skrivet av clibbie:

Undrar hur det kommer fungera med spelen? Jag mennar, spelen är väl inte gjorda från början för att fungera med rörelsekänslighet.

Kan bli intressant och se hur det kommer att fungera.

Någon som vet hur det funkar med xbox360 spelen som redan släppts osv?

Läs min föregående post..

Och de går för alla här! Sticker ni bara in era huvudet och skriver en kommentar UTAN att titta vad som skrivits!? Va är vitsen med de? Hur sjutton ska man kunna hålla den diskution i ett forum om inte en enda läser VAD som har diskuterats! JESUS!

Medlem

Jag tvivlar på att folk läser mer än typ "micros.." och så börjar whinesinnet starta och vräka ur sig en massa dravel.

Läs först och kommentera sen.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Nää men nej.. Gillar inte såna här rörelsekänslig handkontroller! Tycker bättre om vanliga stilen..


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:

Nää men nej.. Gillar inte såna här rörelsekänslig handkontroller! Tycker bättre om vanliga stilen..

Håll dig till det då...

Medlem
Skrivet av Clabbe:

Klart dom orkar, det är ju microsoft. Dom har inte råd att köpa varken Nintendo eller Sony så då får dom kopiera istället.

Microsoft har inget med denna produkten att göra, läs artiklen först, kommentera sen.

Inaktiv

det känns som att både sony och microsoft har gjort en stor rip off på nintendos wii-handkontroll.

nu får ni lägga av microsoft:down:

Medlem

ska den ha både rumble och gyro? måste va dåligt för om typ kameran styrs av gyron och rumblen e på så blir ju kameran lite små-cepe

Medlem

Jag förstår verkligen inte problemet. Jag tycker det är kanonbra att alla spelkonsoller får rörelsekänsliga kontroller. Varför inte? Självklart ska man ge Nintendo extra klapp på axeln för att de var först och gjorde en mycket bra produkt, men om det är något som användarna vill ha, varför ska inte även PS3 och Xbox360 också ha detta?

Jag tror inte ni inser att en ohyggligt stor del utvecklingen inom spelindustrin har kommit genom att man har inspirerats av och vidareutvecklat redan existerande produkter. Oavsett om det är hård- eller mjukvara.

Varför är ni så griniga?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Jag förstår verkligen inte problemet. Jag tycker det är kanonbra att alla spelkonsoller får rörelsekänsliga kontroller. Varför inte? Självklart ska man ge Nintendo extra klapp på axeln för att de var först och gjorde en mycket bra produkt, men om det är något som användarna vill ha, varför ska inte även PS3 och Xbox360 också ha detta?

Jag tror inte ni inser att en ohyggligt stor del utvecklingen inom spelindustrin har kommit genom att man har inspirerats av och vidareutvecklat redan existerande produkter. Oavsett om det är hård- eller mjukvara.

Varför är ni så griniga?

Helt rätt! Man får ju nästan intrycket av att vissa i tråden inte vill att det skall komma en rörelsekänslig kontroll till Xbox'en...? För egen del skulle jag verkligen inte ha något emot att spela ett "Wii sports"-liknande spel (som är hur kul som helst) på Xbox'en inom snar framtid.

Medlem

Sidewinder freestyle pro ägde något otroligt och det vore ju roligt om det faktiskt kunde komma något liknande även till Xboxen, så MS får gäran släppa något sådant

Det är ju inte första gången som man lägger till nya kontroller till en befintlig konsol. Om jag inte missminner mig så hade min PS1:a inga analga styrspakar eller för den delen rumble till att börja med och dual shock släpptes ett tag efter. Eller var det bara jag som inte fattade vart man köpte kanske

KoP
Medlem
Skrivet av Clabbe:

Klart dom orkar, det är ju microsoft. Dom har inte råd att köpa varken Nintendo eller Sony så då får dom kopiera istället.

Var står det att det är Microsoft som ligger bakom detta? Sitt inte och dra förhastade slutsatser.

Skrivet av halomaki:

Väldigt fjantigt. Detta var även väntat. Det roliga är dock att MS inte kommer få lika mycket skit som Sony fick då "de kopierade Nintendo".

Väldigt fjantigt.

De som klagade på Sony förut för kopiering och inte klagar på MS nu kan gå och ta sitt liv.

Vill även tillägga att jag inte är någon fan-boy whatsoever, tycker bara att situationen är patetisk.

Du kan ju börja med att ta reda på lite fakta om detta innan du börjar spy galla. Det är inte MS som ligger bakom detta.

Sluta knarka för fan!

Medlem
Skrivet av form23:

det känns som att både sony och microsoft har gjort en stor rip off på nintendos wii-handkontroll.

nu får ni lägga av microsoft:down:

Den här forumtråden har verkligen visat vilken bunt nötter det är som sitter här och kommenterar/postar.
Man slutas ju ALDRIG att förvånas alltså.
Jag har TVÅ ggr skrivit i forumet (inkl en massa andra personer) om att dett I N T E är en MS produkt!
Och killen här ovan (form23) lyckas ÄNDÅ skriva att han minsann tycker det är skit, fast inlägget precis ovanför honom säger de ja nu säger för 3:E gången.
Detta är inte en MS produkt! Så sluta tjura!

Känns ganska lönlöst att överhuvudtaget kommentera i andra forumtrådar när man ser hur folk verkligen, rakt upp åh ned skiter i att läsa inläggen och sedan postar en dum jävla kommentar som inte har något med något att göra.
Skärp er!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Inaktiv

asså seriöst. fan vad löjligt. jag testade d på en ps3 kontroll å d var ju bara jobbigt

12
Skriv svar