DreamHack har öppnat

Robot
Medlem
DreamHack har öppnat

är redan nu en hel del folk här, men lär ju komma mer snart
(själv har jag varit här sedan i onsdags )

Medlem

bara en fundering.. vilka platser är populärast och går först?

Antikvitet

Bilden uppe till höger är ju tangentbordskrossarmannen!

Platserna är bokade långt i förväg, så det finns inget självändamål att komma först, förutom just att komma först.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Matti med sin morgonrock först som vanligt antar jag?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Medlem

finns det platser kvar?

Medlem

Är fz här? (på dh)

Inaktiv

Kul för er...enjoy!

Medlem

Ja det finns platser kom hit!!

Medlem

mm fan var på remedy som var ashärligt förutom att Peaches uppträde vilket var jobbigt då dem inte e mina favoriter direkt
fan önska man kunde gå på DH nångång

Medlem

whats the deal with fjortisar och kapuschonger?

Medlem

Va inte så bitter hehe


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

dh fortfarande? Jeez, bara jag som är trött på dreamhack? Räcker o varit där alla gånger och mått som piss efteråt. =P
Dreamhack är ju inte speciellt omväxlande varje gång man är där. Kanske är jag som börjar bli för gammal för lan......

Medlem
Skrivet av Fargo:

dh fortfarande? Jeez, bara jag som är trött på dreamhack? Räcker o varit där alla gånger och mått som piss efteråt. =P
Dreamhack är ju inte speciellt omväxlande varje gång man är där. Kanske är jag som börjar bli för gammal för lan......

Det är nog inte bara samma personer som åker dit gång på gång

Även om många gör det förståss.

Inaktiv

Kom ihåg sista året i Borlänge.. Höll på att köra av vägen sen när jag skulle hem

Inaktiv

Måste vara svettigt värre

Medlem

Fargo: Jag blev för gammal för några år sedan, eller kanske mer att det slutade kännas värt tröttheten

Inaktiv

akn tänka mig lukten där inne på sommarn^^
Njeti, om man nu nån gång ska på dh ska man dit på vintern:D

Antikvitet
Skrivet av dcxs:

Är fz här? (på dh)

FZ kommer ner under morgondagen (söndagen) till DreamHack.

Missa inget genom att titta på http://www.fz.se/dh


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av Caop:

akn tänka mig lukten där inne på sommarn^^
Njeti, om man nu nån gång ska på dh ska man dit på vintern:D

Haha nu på sommarn!? fan i vintras var de drygt 25+ därinne! svettades som en gris:O


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det är inte så farligt varmt ännu Sitter i mjukisbyxor än så länge...


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem

tror jag blivit för gammal för lan, har både sambo och två katter, sedan har man sitt 24 mbit adsl som räcker för eget lan


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Haha nu på sommarn!? fan i vintras var de drygt 25+ därinne! svettades som en gris:O

Mao svettades du inget alls?

Medlem

Jag är hellre ute i solen och dricker öl...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Hur blir det med FZ i år? Ni har ju alltid bäst aktiviteter(tangentbordskross någon?):D

Inaktiv
Skrivet av [NympH:

"]Jag är hellre ute i solen och dricker öl...

fy vad tuff du är

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av NympH:

Jag är hellre ute i solen och dricker öl...

fy vad tuff du är

Vad har det att göra med att vara tuff? Det är ju helt oslagbart att sitta och chilla vid havet med en kall öl och några kompisar. Vid 27 års ålder kan jag inte tänka mig att man dricker öl för att vara tuff..

För övrigt tror jag att jag börjat bli alldeles för gammal för dreamhack också. Var där när det var i Borlänge nån gång och några gånger när de började i Elmia men det känns bara som att det var kul innan man själv fick bredband hemma och när demoscenen var nåt att ha. Kan ju inte direkt påstå att det är direkt kul att vara social med några tusen överviktiga kroniska onanister med sån grov akne att de inte vågar vissa sig i solljus.

Medlem
Skrivet av raslon:
Skrivet av F3D:
Skrivet av NympH:

Jag är hellre ute i solen och dricker öl...

fy vad tuff du är

Kan ju inte direkt påstå att det är direkt kul att vara social med några tusen överviktiga kroniska onanister med sån grov akne att de inte vågar vissa sig i solljus.

dagen bästa! lmao!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av NympH:

Jag är hellre ute i solen och dricker öl...

fy vad tuff du är

Fy va töntig du är 8)

Nä, när man är 27 år som jag är är man inte "tuff" som fjortisarna är när man dricker öl


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

12
Skriv svar