Call of Duty 4: Modern Warfare

Robot
Call of Duty 4: Modern Warfare

Grant Collier är vd på Infinity Ward och mannen som jag tillsammans med en samling andra journalister lyssnar på i en av föreläsningssalarna på Nordic Sea Hotel i Stockholm. Han är på besök i Sverige för att ge oss en exklusiv visning av den fjärde delen i Call of Duty-serien - Modern Warfare.


Medlem
Vi kollar in Call of Duty 4

Inte helt säkert på om jag fick ut något ur er preview. Får nog vakna och läsa den en gång till


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Låter ju bra Blir ett garanterat köp till 360n!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

garanterat köp till PC!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

garenterad *hmmhmm* till PC!

Inaktiv

Säkert och garanterat köp till 360n.. Kanske också till PCn


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Känns som det blir för konsolaktigt presis som alla Call of Duty förutom ettan som var bäst. Resten var inget vidare. Skriptade upp till tänderna samt för konsolaktiga. Nej tack! Väntar dock med totalsågning tills man fått testa demot. Kanske blir överraskad...fast tvivlar på det. Skulle dock vilja se ett riktigt bra spel basserad på Irak-konflikten.

Medlem

Lätt köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Och som vanligt lämnas PS3 ute i kylan. Haha GL HF Sony.

Medlem

Äntligen slopar de WWII-temat...är så hemskt trött på det, CoD4 verkar skoj iaf.

Flakmonkey
Skrivet av Philip:

Och som vanligt lämnas PS3 ute i kylan. Haha GL HF Sony.

Lämnas ute i kylan? Du är väl medveten om att det släpps till Playstation 3, står i texten. GL HF läsförståelse

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Philip:

Och som vanligt lämnas PS3 ute i kylan. Haha GL HF Sony.

Lämnas ute i kylan? Du är väl medveten om att det släpps till Playstation 3, står i texten. GL HF läsförståelse

lol!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

avvaktar om detta är nått att ha, tröttnade på call of duty efter 1an.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

"Grafik och handling i all ära, det som varit den största dragningskraften i Call of Duty-serien genom åren har alltid varit flerspelarläget och Infinity Ward vill att det så ska förbli."

Hallå? Någon?
Jag kanske har levt mitt liv på mars de senaste 20 åren men som jag har uppfattat det har COD-serien alltid varit ett singleplayerspel med ett multiplayerläge och inte tvärtom.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Philip:

Och som vanligt lämnas PS3 ute i kylan. Haha GL HF Sony.

Lämnas ute i kylan? Du är väl medveten om att det släpps till Playstation 3, står i texten. GL HF läsförståelse

tack nosnos!:heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av majsalle:

Hallå? Någon?
Jag kanske har levt mitt liv på mars de senaste 20 åren men som jag har uppfattat det har COD-serien alltid varit ett singleplayerspel med ett multiplayerläge och inte tvärtom.

Ja inte vet jag men till expansionen till första CoD (Untited offensive) finns runt 1200 servrar och fortfarande många som spelar online...


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

cod serien har ett grymt bra mp del så jag ser fram emot en cod med modern tappning.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Philip:

Och som vanligt lämnas PS3 ute i kylan. Haha GL HF Sony.

Lämnas ute i kylan? Du är väl medveten om att det släpps till Playstation 3, står i texten. GL HF läsförståelse

tack nosnos!:heart:

sluta gadda ihop er mot fanboysen

Medlem
Skrivet av PriMo:

garenterad *hmmhmm* till PC!

instämmer


signatur

Bengebolle

Medlem

Pc skall detta spel införskaffas till!

Medlem

CoD serien kan behöva en kick, 2:an kändes ungefär "suck...hur många uppdrag är det kvar"

CoD:UO !!!!!!!!!!!!!

Inaktiv

Call of United States.

Medlem
Skrivet av Tiny:

CoD serien kan behöva en kick, 2:an kändes ungefär "suck...hur många uppdrag är det kvar"

CoD:UO !!!!!!!!!!!!!

Kan nog stämma att sp-upplevelsen inte var så nydanande, men som det sägs i förtitten, CoD har aldrig varit ett spel som tänker single player först! Mp-delen har iaf varit orsaken till att JAG köpt alla CoD-spel. Det kommer även vara orsaken till att jag köper CoD4.


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

låter prima , men.. "då med en Thompson M1928 i högst hugg" , du har nog aldrig haft den i högsta hugg då dom faktiskt använder Thompson M1A1 http://en.wikipedia.org/wiki/Image:ThompsonM1A1VWM.jpg , men vem bryr sig egentligen , bara den dödar så

Medlem

Gimme till 360n!

Medlem

Jag är skeptisk till modern temat , är snarare less på
modern combat alla flyttar till i tron om bättre game
upplevelse. Cod har varit en symbol för FPS ww2 nuh
kommer nog Airborne ta över den inom snar framtid
SYND!.

En positiv sak var juh ialla fall att preview:n säger att
det fortfarande känns som Cod med moderna vapen,
det är väl tur det annars vore det juh nåt helt annat
spel... BI Behåll kännslan IAF!

Cod är ett mp spel för folk som inte levt med i dess community
är de ett av de största clan spelen både i Europa och
främst USA efter CS som såklart alltid är störst.

Tack o lov att IW är en pc utvecklare så detta
spel blir bra till PC främst!
Dump the consols fan ska dem ha fps för lol
patetiskt med handkontrolll...

Medlem

Ska nog köpas till PC.

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]avvaktar om detta är nått att ha, tröttnade på call of duty efter 1an.

Älskade verkligen 1an och det var antagligen mest för att det var perfekt på alla fronter som MoH sög.

Känns som de borde ransaka sig själva och kolla på sina egna spel igen nu och titta på det på samma sätt.

Sen efterfrågar jag känslan som var så extremt påträngande iaf med dåtidens mått i CoD 1 och det var känslan av att man verkligen befann sig i krig. Ofta när man spelar igenom det där mellanöstern/ww2/vietnam liret känns det bara som du fragar dig fram genom nivåerna medans första gången jag duckade bakom döda kor i CoD för första gången så kändes det verkligen hela vägen in i bröstet att man inte ville resa sig upp och bli träffad, mer sådant!

Medlem

Fik0n: så sant så.

1an är verkligen ett modernt mästerverk i stämning!


signatur

En styck signatur.

12
Skriv svar