Nytt Sim City på gång

Robot
Medlem
Nytt Sim City på gång

Men detta var ju en trevlig nyhet

Medlem

Ååååååååååååååååååååååh!
Och i november redan!


signatur

osv.

Medlem

Sköna potatis, Sim City är underhållande. Timmar försvinner snabbt framför sådana spel.

Medlem

Ja detta kan bli riktigt nice, får hoppas på det iaf

Medlem

Troligen den bästa spelserien tätt följt av Civilization Hoppas verkligen bara inte det blir dumbed down som vissa rykten säger...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Körde bara 4:an och expansion packet till det.. Det var ett riktigt bra spel, 5:an måste vara ännu bättre då.

Bara Juni nu.. =(


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Varför glömmer de ofta tipstack?

Det är dock lite svårt att spekulera i vad namnet kommer att bli med tanke på att det står SimCity Reborn här:
http://www.simcitycentral.net/2007/06/04/simcity-reborn-5/

Medlem

Kan bli skoj, som nämndes tidigare bra spel för att blåsa bort några timmar i en handvändning.

Nyligen installerat Civ4 igen och kört lite igen skoj som sjutton.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Det är dock lite svårt att spekulera i vad namnet kommer att bli med tanke på att det står SimCity Reborn här:
http://www.simcitycentral.net/2007/06/04/simcity-reborn-5/

Det är namnet på artikeln, inte nödvändigtvis på spelet.

Och stackars dig som inte fick tipstack. Det kan inte vara lätt att vara dig just nu.

//LD

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Varför glömmer de ofta tipstack?

Om 25 pers tipsar om samma sak, tycker du de ska skriva ut hela listan då?

KoP
Medlem

Sim city.. alltid trevligt.. Hoppas dom släpper originalet till xbox arcade nångång.. eller kanske Ports of call. Ujujuj!

Medlem

Sim City = :heart:

Nästan så man ska ta och installera en klassikern och spela lite

Medlem

jag hoppas att dom lägger in random naturkattastrofer igen. sjukt synd att dom inte hade det i fyran

Medlem
Medlem

Yay! Ännu mera Sim City att se fram emot, annars hade jag siktet inställt på Sim City till NDS


signatur

4173 7437 3674 5870

Medlem
Skrivet av MazZ:

jag hoppas att dom lägger in random naturkattastrofer igen. sjukt synd att dom inte hade det i fyran

Hoppas verkligen inte det. Förstör spelet tycker jag. =(


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Lord Darkness:

Och stackars dig som inte fick tipstack. Det kan inte vara lätt att vara dig just nu.

Tack för empatin. ;D

Problemet är att detta inte är första gången.

Skrivet av Heya:

Om 25 pers tipsar om samma sak, tycker du de ska skriva ut hela listan då?

Inte om det är 25. Men det är sällan fler än två-tre som tipsar på samma gång. Och i detta fallet tror jag nog att jag var ensam.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Lord Darkness:

Och stackars dig som inte fick tipstack. Det kan inte vara lätt att vara dig just nu.

Tack för empatin. ;D

Problemet är att detta inte är första gången.

Skrivet av Heya:

Om 25 pers tipsar om samma sak, tycker du de ska skriva ut hela listan då?

Inte om det är 25. Men det är sällan fler än två-tre som tipsar på samma gång. Och i detta fallet tror jag nog att jag var ensam.

De kanske hittade nyheten själva...

Medlem

kör lite chris sawyers locomotion ibland, fan sånna spel får timmarna o flyga snabbt vart dem flyger e okänt

Medlem

härligt kan knappt vänta !!

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av MazZ:

jag hoppas att dom lägger in random naturkattastrofer igen. sjukt synd att dom inte hade det i fyran

Hoppas verkligen inte det. Förstör spelet tycker jag. =(

de kan väll lägga in det som ett val.

Kommer ihåg i simcity 2000, när jag spelade det för ett par årtusenden sen, att när jag tröttnade på stan slängde jag in massa ufon och jordbävningar och allt

Medlem

Finns väl ingen större njutning att göra en metropol och sen rasera den till grus

Inaktiv

Hur skulle det vara med Sim city oldtime.
Alltså att det utspelar sig på 1800-talet eller liknande.

WeX
Medlem

ja, tänk att köra katastrofen "Böldpesten".. haha!
och sen får man sätta in dödgrävaren som går runt och ropar "Bring out your dead!" *plink*


signatur

Boom headshoot!

Medlem

ska installera sim city 2000 igen tror jag de e ju kult


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar