FZ har Fallout 3-filmen

Inaktiv

LoL att läsa alla kommentarer här är ju sjukt. En himla massa CS bebisar överallt. Lugna ner er ett par centimeter. Detta spelet kommer äga er många gånger om när det kommer lagom till jul. (Annars joinar jag snubben som tänkte bomba bethesda )


signatur
Medlem

tyckte det här klippet var riktigt,riktigt bra.
den må säga väldigt lite om spelet i sig men lyckas med sin uppgift, att bygga upp en riktigt bra stämning. ska bli väldigt kul att se slutprodukten slutet av 08.

Inaktiv
Skrivet av the wookiee:

Men allvarligt talat...

"I don't want to set the world on fire" - Inte ute efter att göra ett spel för massorna
"I just want to start a flame in your heart" - Trogna fansen
"In my heart I have but one desire - And that one is you, no other will do" - Trogna fansen
"I've lost all ambition for worldly acclaim - I just want to be the one you love" - Inte göra ett spel för massorna, trogna fansen
"And with your admission, that you feel the same, I'll have reached the goal I'm dreaming of" - Behöver jag upprepa att Bethesda bara vill göra fansen lyckliga och inget annat?

En mycket bra teaser!

Nu talar du i nattmössan wookie, misstänker nästan homosexualitet haha

Inaktiv

the wookie: Nej jag var seriös alltså, inte fan tänkte jag på texten när jag såg klippet.

Medlem
Skrivet av abz:

Nu talar du i nattmössan wookie, misstänker nästan homosexualitet haha

Min första tanke också, soory wookie


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Inte mycket till teaser faktiskt. Knappt värd namnet.

Medlem
Skrivet av teX:

Inte mycket till teaser faktiskt. Knappt värd namnet.

Vad förväntar du dig igentligen? Teaser..inte trailer..inte preview..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av teX:

Inte mycket till teaser faktiskt. Knappt värd namnet.

Vad förväntar du dig igentligen? Teaser..inte trailer..inte preview..

Jag förväntade mig att bli mer "teased" än så. Var jag inte tydlig nog?

Inaktiv

Jag förväntade mig mig en kommentarstråd med välförfattade kommentarer. Haha, sorry, klarade nästan att bara skriva det...

Inaktiv

Oh jag gillar! En teaser som gav mer smak, atmosfär och stämning... en retro look som fick mig att komma ihåg de gamla spelen. Jag vägrar tro att spelet kommer bli en flopp, det blir en värdig uppföljare! Har sett fram emot det här så länge att jag kommer njuta även om det mot all förmodan blir en flopp

* ignorerar alla pessimister och fortsätter hoppas på att allt blir bra *

Skriv svar