Bill Gates pratar om ny kontroll

Medlem
Skrivet av Xzet:
Skrivet av conthox:
Skrivet av lapa:

tvivlar inte på att microsoft kan göra något bättre än wii-remoten

Ja, dom har både pengar och kompetens, så chansen är stor. Jag gillar inte Wii, så det skall bli intressant att se vad MS kan hitta på.

Jo exakt, kolla bara på deras så kallade "iPod dödare", det blev ju verkligen en succé.

Oh Btw det var sarkasm.

Du menar att bara för att Zune floppade så kommer allt dom åtar sig att göra det med?

Enl mig så har dom gjort mer som är bra än vad som är dåligt, tror på att det kan bli bra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Xzet:
Skrivet av conthox:
Skrivet av lapa:

tvivlar inte på att microsoft kan göra något bättre än wii-remoten

Ja, dom har både pengar och kompetens, så chansen är stor. Jag gillar inte Wii, så det skall bli intressant att se vad MS kan hitta på.

Jo exakt, kolla bara på deras så kallade "iPod dödare", det blev ju verkligen en succé.

Oh Btw det var sarkasm.

Du menar att bara för att Zune floppade så kommer allt dom åtar sig att göra det med?

Enl mig så har dom gjort mer som är bra än vad som är dåligt, tror på att det kan bli bra.

Jag syftade mer på att bara för att man har resuser behöver det inte betyda att det alltid blir bra.

Jag är nog inte lika nöjd med MS som du verkar, dock ser jag inte ett ont öga på dig för det. Jag mennar jag ska ju byta till Mac OS i sommar och fokusera mig mer på mina konsoller.

Inaktiv

Asså vem kom på ordet nextgen? Tragiskt.... det är en ny konsol helt enkelt att blanda ihop grafik med konsoler eller något annat bara för att det är nextgen? Blir Crysis grafikmotor nextgen då? Så de nextgen blir pastgen och inget mer med det... Nee tacka vet jag när SNES och SEGA hade sina system uppe då kalla man det iaf för 16-bit!

Medlem
Skrivet av Xzet:

Jag syftade mer på att bara för att man har resuser behöver det inte betyda att det alltid blir bra.

Det är sant, men det är större chans med mkt $ på kontot än om man har lite att röra sig med.

Skrivet av Xzet:

Jag är nog inte lika nöjd med MS som du verkar, dock ser jag inte ett ont öga på dig för det.

No hard feelings at all.

Skrivet av Xzet:

Jag mennar jag ska ju byta till Mac OS i sommar och fokusera mig mer på mina konsoller.

Ok, då betyder det att du inte spelar spel på datorn då. Om jag inte spelade datorspel så vet jag inte om jag hade bytt OS, jag är så nöjd med Win XP så jag har ingen anledning till att byta.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Låter som en variant av Vision kamera system som finns inom industrin.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Chriller:

Vad spelar det för roll om du håller med? Det finns en definition och det spelar ingen roll vad du tycker, den kommer inte ändras för det. Vad ska du säga härnäst? Att du inte tycker äpplen är en frukt för att dom inte har lika tjocka skal som bananer och apelsiner, och att vi därför måste sluta kalla dom det?

Lugna ner dig, detta är ett forum, här är det tänkt att man ska uttrycka sina åsikter och tankar.

Fast iofs, vi kan ju strunta i om du håller med...

Btw, banan är inte en frukt.

Skrivet av Chriller:

Nej, det är bara löjliga ursäkter som de avundsjuka fanboysen måste hitta på för att xboxen har de bästa spelen.

Du försöker försvara Xboxen...how fanboy...

Skrivet av ReZnoR2K6:

...kolla upp försäljning och popularitet. Konstigt att Nintendo som företag står ohotat på förstaplatsen.

Så om en konsol är populär och säljer bra så tycker alla om den?
Wow...och jag som tänkte köpa en PS3 fram tills nu!

Medlem

det här kan bli mycket bättre än wii


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

har lagt ner Wii och kommer sälja den.
har efter några månaders viftande tröttnat,

så microsofts nya vifta grej är bara ett stort zzzzzzz för mig,

nu är det ps3 som gäller för mig.

Medlem

Har en ps3 men anser att jag bara har en bluray spelare för tillfället, finns inte så många bra spel ute ännu men om ett år är jag säker på att jag köpt rätt konsol.

Medlem

Jag tror ps3 är det rätta om man nu måste ha en konsoll.

Wii är dåligt för oss gamers. Speltillverkare släpper billiga spel som är billiga att producera till Wii _istället_ för att släppa bra spel med lång utvecklingstid till andra bättre system än Wii.

Det värsta är att folk köper Wii-skräpet. Kanske de tröttnar efter ett tag?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag tror ps3 är det rätta om man nu måste ha en konsoll.

Wii är dåligt för oss gamers. Speltillverkare släpper billiga spel som är billiga att producera till Wii _istället_ för att släppa bra spel med lång utvecklingstid till andra bättre system än Wii.

Det värsta är att folk köper Wii-skräpet. Kanske de tröttnar efter ett tag?

Enligt vad jag sett av Japanska (Asiatiska) spelmarknaden så lär Wii vara den bästa konsolen de har sett någonsin..

Själv tror jag också på PS3. PS2 slog xbox med hästlängder när det gäller spelutbud enligt mig så.

Medlem

så, nu har man en ps3 och har sålt min Wii,
känns riktigt bra faktiskt

Medlem

Varför såga en konsol som är några månader gammal? Det börjar ju dyka upp mer och mer intressanta spel till Wii nu. Jag själv sålde iväg mitt Xbox 360 igår, så nu har man bara Wii tillsvidare. Blir nog en PS3 senare som får agera som "grafik-konsol".

Ang den nya kontrollen till 360 så tror jag att det är en kamera..

Medlem
Skrivet av radiuz:

Ang den nya kontrollen till 360 så tror jag att det är en kamera..

Ja med tanke på att det är så han säger så borde du ju ha rätt..

12
Skriv svar