Lyxtrummorna är här

Medlem
Lyxtrummorna är här

Japp. Jag köpte Ions lyxiga Rock Band 2-trummor. 3 200 kostade de, men efter en natts trummande kan jag nog påstå att de är värda sitt pris.

Eftersom EA/Harmonix/MTV fortsätter kissa oss européer i munnen (jag vet ärligt talat inte vem jag ska vara mest skitarg på) är det här det enda sättet att spela Rock Band 2 med någonting modernare än Rock Band 1-trummorna just nu.

I pressmeddelandet som gick ut förra månaden påstod ju utgivaren att Rock Band 2-instrumenten ska släppas "i december". Vi är en vecka in nu. Ingen butik har hört ett knyst om instrumenten, så personligen är jag högst skeptisk till om de alls dyker upp till julhandeln.

Det smärtar att se hur folk på Webhallen köper kompletta GHWT när det borde ha funnits ett så mycket roligare och bättre alternativ. Men jag orkar inte bry mig längre. Jag har mina trummor nu. Och spelskivan. Synd bara för EA, Harmonix och MTV att de lämnar GHWT i ensamt majestät i julhandeln.

#blogg


signatur

Vincere vel mori.

Medlem
Lyxtrummorna är här

Det är faktiskt lite oanständigt... Jag vill också ha!

Inaktiv

Sitter här med GHWT-trummorna framför mig...nu var de plötsligt inte lika fina längre : (


signatur

Min spelblogg finns att skumma igenom på:
http://www.cbzgaming.blogg.se/

Inaktiv

Rock Band tar sin tid till oss européer men vi får åtminstone nåt som är bättre än det kära Guitar Hero, Well if you aske me så är verkligen Rock Band nånting om är en aning grymmare, inte bara att man är ett band, det känns på nåt sett mer som ett spel..


signatur

R.I.P Super Play, No more Super Play 1996-2009.
Find something to believe in, and find it for yourself. When you do, pass it on to the future.

Inaktiv

Alltså, de där trummorna är ju snart så pass bra att man öva på dom och jag undrar hur lång tid det tar innan någon fiffig nisse/nissa tar fram en brygga så att man koppla dom till Pro Tools och rocka loss på allvar!

Skägg.
10 Chambers

Varför inte köpa GHWT-trummorna, funkar inte de i Rock Band? Rock Band 1-pukorna funkade ypperligt i GHWT.


signatur
1
Skriv svar