Vinn resa till Games Convention

Robot
Medlem
Vinn resa till Games Convention

Tredje nyheten?
Vill ni veta varför intresset är så svalt?

Antikvitet

Please do tell.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Lite synd att man måste berätta, men ok...

Hur många tror ni har en europeisk PS3 med tillbehörande MotorStorm (amerikanska fungerar ej på PAL-maskiner), bor i Stockholm, hänger på FZ, och läser precis nyheten om MotorStorm?

Valet av speltitel (och maskin) är ordentligt dåligt gjort, även om det inte är ni som gjort det valet.

Antikvitet

Att bo i Stockholm är inget krav. Visst underlättar det, men samtidigt är det en resa till Leipzig och Games Convention som lockar. Det är värt mycket pengar.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Skrivet av Mabec:

Valet av speltitel (och maskin) är ordentligt dåligt gjort, även om det inte är ni som gjort det valet.

intresset skulle inte vara större om spelet gick ut på att plocka fluffiga stjärnor och viffta runt med armarna! valet av maskin..lol

jag skulle varit med i den här tävlingen, men äger inte motostorm och har inte tid att spela på vardagar..

Medlem

Ja, Playing-folket bör ju inte ha några problem att vinna.

Medlem
Skrivet av Mabec:

Lite synd att man måste berätta, men ok...

Hur många tror ni har en europeisk PS3 med tillbehörande MotorStorm (amerikanska fungerar ej på PAL-maskiner), bor i Stockholm, hänger på FZ, och läser precis nyheten om MotorStorm?

Valet av speltitel (och maskin) är ordentligt dåligt gjort, även om det inte är ni som gjort det valet.

Hade man inte vart tvungen att ta sig till sthlm om man går vidare så hade antalet anmälningar nog varit betydligt större, det kostar helt enkelt för mycket att resa till sthlm och har man ett jobb måste man ju ta ledigt oxå.

Antikvitet

Vi kommer att skriva en nyhet till snart i vilken vi berättar vi ger ett resebidrag på 500 kronor till den som har höga resekostnader, eventuellt mer beroende på var personen bor.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Omg, skämtar du? Nej det gör du såklart inte.

Ser fram emot nästa tävling mot/med Playing i valfritt fps.

1
Skriv svar